Vanaf welke leeftijd kan ik veilig (met oog op HD) gaan fietsen met mijn labberdelab?

Staat in de link die ik geplaats hebsharon66057 schreef:Mag ik even gebruik maken van jou topic?![]()
Ik wil ook graag gaan fietsen met Noah, maar wij hebben dit nog nooit gedaan..
Hoe kan je een hond het beste laten wennen aan het lopen naast de fiets?
O hahaha dan ga ik daar even spiekenLunatic schreef:Staat in de link die ik geplaats hebsharon66057 schreef:Mag ik even gebruik maken van jou topic?![]()
Ik wil ook graag gaan fietsen met Noah, maar wij hebben dit nog nooit gedaan..
Hoe kan je een hond het beste laten wennen aan het lopen naast de fiets?
Ik wil indd ook een springer gaan kopen, ik ben anders als de dood dat hij voor de fiets loopt of tegen de trappers aan oid, dan raken we beiden gewond en daar zit ik niet op te wachtenroef schreef:met roef gebruik ik nog steeds de springer 99 % van de tijd is hij super braaf en loopt keurig netjes mee,maar die ene % he![]()
dat kan van alles zijn,vaak loslopende honden(langs de weg!!!) tja en roef wil wel reageren hoor
![]()
een knetterende scooter normaal negeer hij ze maar heel soms moet je er achter aan![]()
ik neem het risico niet met 30 kilo maffe hond naast medus springer op de fiets en zijn halsband en riem aan de hand(dubbele controle) nogmaals hij is (bijna altijd) super braaf naast de fiets,maar ik neem geen risico.
afgelopen donderdag fietste ik langs een park en daar zaten witte ganzen naast de weg,ik dacht :o o o![]()
maar roef negeerde ze volkomen![]()
![]()
soms snap ik hem nietik hoefde niet eens NEE te roepen