Inmiddels is Juno 6,5e maand oud en weegt hij 28,5 kilo. Zijn schofthoogte is 56 centimeter.TimA schreef:Juno is 15 weken, en weegt 14,9 kilo.
Kilogram
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
Hahaha! Niet tillen dus.
Dat is echt niet te doen. En Otis vindt dat ook niet fijn.
Maarja, soms moet je wel. Ik logeerde laatst bij mijn broer en daar moest hij een trap op. Dat deed hij dus gewoon niet. Dus toen zat er echt niks anders op. Maar dat is met gevaar voor mijn en zijn leven. Dus liever niet!
De trap af heeft mijn broer gedaan, dat was me echt niet gelukt (knie-blessure).
Dat is echt niet te doen. En Otis vindt dat ook niet fijn.
Maarja, soms moet je wel. Ik logeerde laatst bij mijn broer en daar moest hij een trap op. Dat deed hij dus gewoon niet. Dus toen zat er echt niks anders op. Maar dat is met gevaar voor mijn en zijn leven. Dus liever niet!
De trap af heeft mijn broer gedaan, dat was me echt niet gelukt (knie-blessure).
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
echt in en uit de auto tillen hoor dat gespring is niet goed voor het voortreindaantjuh85 schreef:Oef, nou ik hoop dat we binnenkort toch gaan verhuizen dan:p (zit wel in de planning maja, eerst verkopen en daarna pas willen kopen..) nagoed wat niet anders kan dat kan niet anders. Hier zitten we toch met 1 trap en de auto (we gaan toch vaak weg en dan gaat Tabor lekker mee:))
en anders een loopplank maken of kopen(zeker het eerste jaar)

Zolang tillen kan, zeker doen!
Ik ben met in en uit de auto tillen gestopt toen Otis ca 6 maanden was. Dat ging gewoon echt niet meer. Hij woog toen al 30 kilo.
Ik vond het niet fijn, was hem liever langer blijven tillen...
Een loopplank was ook geen optie, die kan ik niet kwijt in mijn kleine auto'tje.
Verder wel altijd aan de bewegingsadviezen gehouden, geen traplopen (met als gevolg dat hij dat nu niet doet
), een minuut lopen per week dat hij oud is, kleden op de vloer etc. Ik hoop dus dat het verder geen gevolgen heeft voor zijn gewrichten. 
Ik ben met in en uit de auto tillen gestopt toen Otis ca 6 maanden was. Dat ging gewoon echt niet meer. Hij woog toen al 30 kilo.
Ik vond het niet fijn, was hem liever langer blijven tillen...
Een loopplank was ook geen optie, die kan ik niet kwijt in mijn kleine auto'tje.
Verder wel altijd aan de bewegingsadviezen gehouden, geen traplopen (met als gevolg dat hij dat nu niet doet