jaarlijkse check
jaarlijkse check
Hoi ik vraag me af gaan jullie tussendoor wel eens naar de dierenarts om jullie hondenkind te laten checken?of doen jullie dat met de jaarlijkse prik.
-
- Hele grote hondenneus
Nee hoor, zolang mijn hond niks mankeert, ziet de DA ons niet.
Maar ook als ze wel klachten heeft, ren ik niet op stel en sprong naar de dierenarts. Ik kijk het eerst even aan en verdwijnen de klachten niet, dan ga ik natuurlijk wel. Ik weet zelfs nu nog niet of ik Leentje wel weer laat inenten.....
Maar ook als ze wel klachten heeft, ren ik niet op stel en sprong naar de dierenarts. Ik kijk het eerst even aan en verdwijnen de klachten niet, dan ga ik natuurlijk wel. Ik weet zelfs nu nog niet of ik Leentje wel weer laat inenten.....
-
- Speurneus
Als je hond gewoon jong en gezond is en je hebt zelf niet het idee dat er iets is, zou ik dat gewoon met de jaarlijkse prik laten doen.
Terra is al wat ouder en die heeft een aandoening aan haar slokdarm, dus met haar ga ik wel iets sneller voor controle langs
Terra is al wat ouder en die heeft een aandoening aan haar slokdarm, dus met haar ga ik wel iets sneller voor controle langs

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Speurneus