Is het nu druk op het strand? Wil zaterdag ook maar zonder al die bomen vind ik het toch wat spannend, King speelt het liefste met iedereen, en ik niet
Goed he:D Hij was ook zo ontzettend opletten, bleef goed in de buurt en heb hem daardoor ook lekker ffies losgelaten:D Gelijk oefenen opletten, hier komen op comando enzo:D
@Milo; ik vond het niet zo druk op het strand. Was heerlijk, gelukkig nog niet zo koud als vandaag:p maar gewoon lekker winderig, zonnetje erop en genieten maar
ja mooi he! Vanaf het begin al die mooie grotee voeten,ook nog hele mooie ogen
We zijn bij wijk aan zee geweest, heerlijk weer voor ons is het wel ffies stukkie rijden dus geen dagelijkse kost, des te meer genieten we ervan wanneer we wel lkkr heengaan:D
Wat een leuke hond zeg
Heerlijk hé? even naar het strand.
Wij hebben ons zelf een lekkere zondagmiddag aan het strand beloofd.
Ik hoop dat de zon zich dan ook weer laat zien. Het was er vandaag ook wel goed weer voor, maar ja, druk, druk.
daantjuh85 schreef:ja mooi he! Vanaf het begin al die mooie grotee voeten,ook nog hele mooie ogen
We zijn bij wijk aan zee geweest, heerlijk weer voor ons is het wel ffies stukkie rijden dus geen dagelijkse kost, des te meer genieten we ervan wanneer we wel lkkr heengaan:D
Tip: In het Twiske zijn een paar strandjes (kan je echt geen wandelingen maken hoor) waar honden welkom zijn
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
daantjuh85 schreef:ja mooi he! Vanaf het begin al die mooie grotee voeten,ook nog hele mooie ogen
Tip: In het Twiske zijn een paar strandjes (kan je echt geen wandelingen maken hoor) waar honden welkom zijn
Haha, daar zijn we toevallig vorige week geweest:) Inderdaad ook lekker gebied en ook wat meer in de buurt, we zijn dit keer lekker stukkie om geweest waarbij meneer heerlijk los heeft kunnen rafotten:D
We wonen in wormerveer, dus daar is ook nog het park, maar dat is maar een klein parkje.. Maargoed, beter dat dan helemaal niks:D Nog een poosje en veel oefenen en dan kunnen we daar lekker op de fiets naartoe!