Zou idd zijn verjaardag heel uitbundig vieren zondag
LPC
-
shadow2005
- Speurneus

-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Ik durfde hier bijna niet te gaan lezen, want op slecht nieuws ziet niemand te wachten.
Wat ben ik blij om te lezen dat Walter tevreden is over Busa hoe het nu is. Gelukkig gaat hij een beetje vooruit!
Busa krijgt nu zelfs al meer beweging dan veel honden in nederland (blokje om lopen en weer naar binnen). Misschien kan Busa straks niet iedere dag los, maar als dat een paar x per week kan is het al helemaal geweldig voor 'm!
Ik blijf nog steeds duimen voor jullie dat Busa alleen maar vooruit zal gaan.
Wat ben ik blij om te lezen dat Walter tevreden is over Busa hoe het nu is. Gelukkig gaat hij een beetje vooruit!
Busa krijgt nu zelfs al meer beweging dan veel honden in nederland (blokje om lopen en weer naar binnen). Misschien kan Busa straks niet iedere dag los, maar als dat een paar x per week kan is het al helemaal geweldig voor 'm!
Ik blijf nog steeds duimen voor jullie dat Busa alleen maar vooruit zal gaan.

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Het is stabiel hij blijft vrolijk maar mankt nog regelmatig dus tevreden ben ik niet ik ben nu een tweede poging aan het wagen om de ontstekingremmers af te bouwen hij slikt die troep al zolang bij de eerste poging vond ik hem weer slechter gaan lopen en heb hem toen gelijk weer de volle dosis gegeven nu zie ik geen verandering dus we blijven hopen er zijn nu 2 weken om, nog 2 weken dan beginnen de spierversterkers uit te werken dan ben ik benieuwd of de spieren sterk genoeg blijven het blijft spannend dus ,maar lief van jullie dat jullie aan hem denken 
-
sharon66057
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Alice van Ginkel