Santo is nu 3 weken bij ons en wat is het een bengeltje!! maar wel een hele lieve knuffelbeer ik had beloofd om foto's erop te zetten maar dat lukt niet echt kan iemand me het even uitleggen wil ze er graag op zetten
silvia25091984 schreef:Santo is nu 3 weken bij ons en wat is het een bengeltje!! maar wel een hele lieve knuffelbeer ik had beloofd om foto's erop te zetten maar dat lukt niet echt kan iemand me het even uitleggen wil ze er graag op zetten
gr.Silvia
[/img]
Da's inderdaad niet helemaal gelukt... De handleiding al gelezen? De meesten lukt het daarna wel!
silvia25091984 schreef:Santo is nu 3 weken bij ons en wat is het een bengeltje!! maar wel een hele lieve knuffelbeer ik had beloofd om foto's erop te zetten maar dat lukt niet echt kan iemand me het even uitleggen wil ze er graag op zetten
gr.Silvia
[/img]
Da's inderdaad niet helemaal gelukt... De handleiding al gelezen? De meesten lukt het daarna wel!
Mariska+Noa schreef:Uhm.. zeg ik iets heel geks als ik vind dat zn snoet en oortjes me aan een ander klein ras doen denken?
Je neemt mij de woorden uit de mond Ik zag de oren en dacht, die kloppen volgens mij niet helemaal in verhouding.Neemt niet weg dat het een schatje is om te zien, maar een 100 % labrador??
ik ben er eindelijk weer en heb nieuwe foto's van santo... ik denk dat nu wel te zien is dat het toch een echte lab is..ik ga even zoeken en zet ze er zo op grtzzz...