Juniorprogramma

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Juniorprogramma

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Bij onze dierenarts hebben we een juniorprogramma.
Na de 3e enting blijf je dan nog regelmatig (6 keer) langs de dierenarts gaan alsof je naar een 'consultatie-bureau' gaat.
Er wordt de groeicurve bijgehouden, de body-conditie-score bepaald, het wisselen van het gebit in de gaten gehouden en huid, vacht en nagels gecontroleerd. Je kunt zelf leren nagels knippen, teken verwijderen, tabletten ingeven, tanden poetsen, en nog veel meer (mocht je dat niet kunnen). En natuurlijk kun je hier met de vragen terrecht.
De consulten zijn tevens een goede oefening voor de hond.

Kennen jullie dit ook?

Wij zijn vandaag dus voor het eerst geweest. Hierbij kwam ik erachter dat Tabor toch wat vlooienpoepjes had (zaten achterop zijn lijf bij de staart:S) bah, en dat ondanks de vlooienpipetjes.. Dit waarschijnlijk omdat hij een te lage dosering had. Nagoed weer wat geleerd voor in de toekomst:) Nu lekker iedere week kammen en over weekje nog een juiste dosering vlooienpipetje. Verder alles goed en zag hij er erg goed uit! Tabor heeft ondertussen al een kies gewisseld! Ik dacht dat dat pas na 16 weken gebeurde en dan pas eerst de voortandjes..
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Hmm, nee ken het niet, maar als je niks extra's hoeft te betalen zou ik zeker gaan :D
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Heb ik met beide mannen ook gehad.

Zou zeker gaan altijd fijn als je pup in de gaten word gehouden :)
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Wat goed van die dierenarts! :D Lijkt me een uitstekend idee hoor. Hier is zoiets niet volgens mij. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Jee wat leuk :)
Helaas hier niet bekend bij de DA
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Plaats reactie