-kim- schreef:Ik kom waarschijnlijk kijken. Heb onverwacht vrij !!
@ Saartje: Een catalogus moet je samen met je kaartje kopen als je geen hond showt
leuk zeg al die mensen die komen kijken..
ik wist niet dat je een catalogus moest kopen als bezoeker, nam aan dat t bij t entreegeld inbegrepen was net als bij ons.. is het duur?
Ohw.. dat zou dan ook de reden kunnen zijn waarom ik vorige keer geen had. Maar bij het kopen van mijn kaartje zeiden ze er ook niks over!
Dan ga ik toch maar even goed opletten, vind het wel leuk te weten wie waar vandaan komt! Dus denk dat ik maar eentje koop als dat inderdaad dan moet als je geen hond bij je hebt om te showen.
-kim- schreef:Ik kom waarschijnlijk kijken. Heb onverwacht vrij !!
@ Saartje: Een catalogus moet je samen met je kaartje kopen als je geen hond showt
leuk zeg al die mensen die komen kijken..
ik wist niet dat je een catalogus moest kopen als bezoeker, nam aan dat t bij t entreegeld inbegrepen was net als bij ons.. is het duur?
Ohw.. dat zou dan ook de reden kunnen zijn waarom ik vorige keer geen had. Maar bij het kopen van mijn kaartje zeiden ze er ook niks over!
Dan ga ik toch maar even goed opletten, vind het wel leuk te weten wie waar vandaan komt! Dus denk dat ik maar eentje koop als dat inderdaad dan moet als je geen hond bij je hebt om te showen.
Ik heb geen idee of het duur is, als ik zelf niet show dan kijk ik bij iemand mee die wel showt
Maar voor z'n boekje zullen ze vast niet veel vragen
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
zo dat vind ik nog best prijzig..kan je idd beter mee kijken met iemand! wij krijgen er 2...2 labjes die showen dus van mij mag je er wel 1 hebben als je me kunt vinden
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
labbers schreef:zo dat vind ik nog best prijzig..kan je idd beter mee kijken met iemand! wij krijgen er 2...2 labjes die showen dus van mij mag je er wel 1 hebben als je me kunt vinden
ik denk niet dat je er 2 krijgt want normaal is het afgescheurd als je meer dan 1 hond inschrijft
je krijgt dan maar 1 catalogus
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Nee, ik zou moeten werken, maar heb onverwacht vrij, kreeg vorige week ineens te horen dat ik andere dagen kon gaan werken.
Kom dus wel kijken morgen!
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
nou tot morgen dan!! Wij konden ook bijna niet komen..de bus is vanmiddag kapot gegaan..maar goeie vrienden van ons waren zo lief hun auto uit te lenen..
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)