Loes wordt vandaga gedekt...
Bedankt voor alle succeswensen. Leuk om dit zo te kunnen delen hoor!
We zijn net terug en zowel gisteren als vandaag verliep alles voorspoedig. Loes en Paris hebben beide dagen een flinke tijd gekoppeld gestaan. (Dekreu is Sudeo Paris). Paris is een echte charmeur gebleken en er was niet veel nodig om Loes het hof te maken.
Inmiddels is ook onze site af. Bas heeft hem zelf in elkaar geknutseld en daar ben ik natuurlijk super trots op; http://www.loesjesliefste.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor degene die de ontwikkelingen op de voet willen volgen. Nu rest ons voorlopig niets dan wachten... Ik hou jullie op de hoogte!
We zijn net terug en zowel gisteren als vandaag verliep alles voorspoedig. Loes en Paris hebben beide dagen een flinke tijd gekoppeld gestaan. (Dekreu is Sudeo Paris). Paris is een echte charmeur gebleken en er was niet veel nodig om Loes het hof te maken.
Inmiddels is ook onze site af. Bas heeft hem zelf in elkaar geknutseld en daar ben ik natuurlijk super trots op; http://www.loesjesliefste.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor degene die de ontwikkelingen op de voet willen volgen. Nu rest ons voorlopig niets dan wachten... Ik hou jullie op de hoogte!
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Heel veel succes gewenst, en nu op naar de echo, en dan hopenlijk prachtige pups. Het blijft altijd spannend he 

-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Wat kunnen vier weken dan lang zijn
Je weet het natuurlijk pas écht zeker bij de echo, maar met een beetje geluk merk je al veel eerder iets, soms al na een week. Bij een flink nest zie je al vrij snel dat ze gaat opbollen achter de ribben, het eerste zie je dat de haartjes in de flanken wat gaan uitstaan. Maar dat zie je helaas niet bij een klein nest. Witte draadjes uit de vulva zijn (zegt men) ook een teken van dracht, ik heb me laten vertellen dat dan de slijmprop in de baarmoedermond gevormd wordt. Sommigen krijgen last van ochtendmisselijkheid en heel vaak merk je al snel een gedragsverandering, ze worden veel mutseriger. En de tepeltjes worden wat groter en rozer, maar dat is pas na een week of drie.
Het zal vast wel gelukt zijn. Verwen het a.s. moedertje maar lekker en zorg ervoor dat ze de eerste weken geen virusjes of infecties kan oplopen.
Hanneke

Het zal vast wel gelukt zijn. Verwen het a.s. moedertje maar lekker en zorg ervoor dat ze de eerste weken geen virusjes of infecties kan oplopen.
Hanneke
-
- Speurneus
- Contacteer:
Hahaha... het antwoord is er al voor de vraag, dat is nog eens een superforum hier
Ik weet nog van mijn eerste nest, dat ik toen vol vragen zat, maar het enige wat ik had, waren een paar boeken. Internet bestond nog niet, dus moest je het allemaal maar zelf uitzoeken.
Enne.... nog maar meteen een tip... niet vergeten het dekformulier op te sturen, daar was ik zelf de laatste keer te laat mee,
drie weken zijn zó om
.
Hanneke

Enne.... nog maar meteen een tip... niet vergeten het dekformulier op te sturen, daar was ik zelf de laatste keer te laat mee,

Hanneke
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik hoop voor je dat de dekking een succes is geweest en dat je over een goed weekje op de echo kunt zien dat Loesje drachtig is.
Wij zijn de laatste week ingegaan met onze Lotte dus wordt ook spannend.
Kijk maar even op mijn site als je tijd hebt, in het dagboek heb ik de weekgroei van Lotte op foto vastgelegd.
Vanavond komt de 8 weken foto er nog bij.
Ze is een heerlijk dik propje en de pups bewegen heel goed, wat een geweldig moment was om dat te voelen.
Wij temperaturen nu iedere dag om een goed beeld te krijgen, en de slijmsliertjes komen dagelijks uit haar vulva.
Lotte werd na de tweede week dracht erg aanhankelijk, en volgt mij nu in mijn dagelijkse bezigheden.
We laten haar nu ook geen moment meer alleen.
Haar kraamkamer is helemaal klaar voor haar en de kleintjes
Wij zijn de laatste week ingegaan met onze Lotte dus wordt ook spannend.
Kijk maar even op mijn site als je tijd hebt, in het dagboek heb ik de weekgroei van Lotte op foto vastgelegd.
Vanavond komt de 8 weken foto er nog bij.
Ze is een heerlijk dik propje en de pups bewegen heel goed, wat een geweldig moment was om dat te voelen.
Wij temperaturen nu iedere dag om een goed beeld te krijgen, en de slijmsliertjes komen dagelijks uit haar vulva.
Lotte werd na de tweede week dracht erg aanhankelijk, en volgt mij nu in mijn dagelijkse bezigheden.
We laten haar nu ook geen moment meer alleen.
Haar kraamkamer is helemaal klaar voor haar en de kleintjes

Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012