K-9 tuig
-
- Middelgrote hondenneus
K-9 tuig
Duncan heeft een beschadigde nekwervel, daarom willen we geen halsband meer gebruiken en zijn we op zoek naar een tuigje.
Ik heb nu een ezydog tuigje, wat op zich wel goed werkt, maar wat ik niet een tuig vind voor elke dag.
Ik zag op internet het K-9 julius power tuig. Heeft iemand daar ervaring mee? Of kunnen jullie een ander tuig aanbevelen?
Groetjes,
Belinda
Ik heb nu een ezydog tuigje, wat op zich wel goed werkt, maar wat ik niet een tuig vind voor elke dag.
Ik zag op internet het K-9 julius power tuig. Heeft iemand daar ervaring mee? Of kunnen jullie een ander tuig aanbevelen?
Groetjes,
Belinda
-
- Hele grote hondenneus
Waarom vind je jouw huidige tuig niet geschikt voor elke dag?
Ik vind de tuigjes van hunter erg comfortabel. Ik heb zelf de 'hunter norwegian harnas' (maar gebruik momenteel vooral een ander tuig). Voordeel van de hunter tuigjes is dat ze er geen pootjes in hoeven te zetten.
Ook de tuigjes van Hurtta zijn zo gemaakt. Kijk anders eens op de volgende pagina:
http://www.dursydog.nl/productgroep/552 ... n_tuigjes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind de tuigjes van hunter erg comfortabel. Ik heb zelf de 'hunter norwegian harnas' (maar gebruik momenteel vooral een ander tuig). Voordeel van de hunter tuigjes is dat ze er geen pootjes in hoeven te zetten.
Ook de tuigjes van Hurtta zijn zo gemaakt. Kijk anders eens op de volgende pagina:
http://www.dursydog.nl/productgroep/552 ... n_tuigjes/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Hier een ezydog tuig voor het fietsen en ben er erg tevreden over.
Voor de wandelingen indien nodig gebruik ik een Halti anti trektuig omdat ik anders onderuit ga als ie zn gewicht plots in de strijd gooit.
De K9 tuigjes ken ik niet, zal ook eens ff kijken
(kan altijd wel een tuigje gebruiken
).
Voor de wandelingen indien nodig gebruik ik een Halti anti trektuig omdat ik anders onderuit ga als ie zn gewicht plots in de strijd gooit.
De K9 tuigjes ken ik niet, zal ook eens ff kijken

Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Speurneus
Noah heeft ook een K-9 tuig, wij zijn er heel tevreden over.
Het tuigje is stevig en gemakkelijk aan te trekken en na veel dragen blijft hij ook mooi
Het tuigje is stevig en gemakkelijk aan te trekken en na veel dragen blijft hij ook mooi

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
- Speurneus
Ik heb hier ook een ezydog tuig, ook voor het fietsen gekocht ooit.Els schreef:Hier een ezydog tuig voor het fietsen en ben er erg tevreden over.
De K9 tuigjes ken ik niet, zal ook eens ff kijken(kan altijd wel een tuigje gebruiken
).
Maar dat trekt best makkelijk scheef en dan zit het naar mijn idee niet meer lekker voor de hond, het K9 tuig blijft veel beter op zijn plek zitten.
Buitendat vind ik het voordeel dat je bij het K9 tuig geen poten erdoor hoeft te doen, maar het (bijna) met 1 hand om kan doen.
-
- Middelgrote hondenneus
Duidelijk enthousiaste reacties op het K-9 tuig. Dank je wel. Deze tuigjes zijn niet goedkoop vandaar dat ik even wilde weten hoe ze bevallen in het gebruik.
Ik heb het Ezydog tuigje ooit gekocht voor in de auto, maar met lopen en fietsen trekt het inderdaad scheef en dat lijkt me gewoon niet prettig als je het elke dag om moet.
Verder is het een pluspunt als ik het tuigje makkelijk om kan doen, want tijdens de jachttraining zit hij ook in een tuigje en ben ik dus steeds bezig met het aan en uit doen.
Dank jullie wel voor de reacties!
groetjes,
Belinda
Ik heb het Ezydog tuigje ooit gekocht voor in de auto, maar met lopen en fietsen trekt het inderdaad scheef en dat lijkt me gewoon niet prettig als je het elke dag om moet.
Verder is het een pluspunt als ik het tuigje makkelijk om kan doen, want tijdens de jachttraining zit hij ook in een tuigje en ben ik dus steeds bezig met het aan en uit doen.
Dank jullie wel voor de reacties!
groetjes,
Belinda
-
- Speurneus
Hier worden de Hurtta tuigen het meest gebruikt ,zelfde principe, trekken niet scheef alleen ziet het er wat minder robuust uit.
Voor Mexx heb ik ook een k9 tuig, maar hij vind het zelf niet zo fijn om om te krijgen, geen idee waarom, is hem meestal wel snel over
Voor Mexx heb ik ook een k9 tuig, maar hij vind het zelf niet zo fijn om om te krijgen, geen idee waarom, is hem meestal wel snel over

groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

-
- Hele grote hondenneus
Ik heb ook een k9 tuig, Ollie vind het ook 3x niiks om het aan de hebben, hij loopt dan naast de fiets ook echt een stuk langzamer. Daarvoor had ik een hurtta tuig, erg mooi, maar nadeel vind ik de vast voorkant (bij de borst). Ik overweeg nu om dit tuig de bestellen: http://www.dursydog.nl/product/552/561/ ... 002/47598/" onclick="window.open(this.href);return false;-kim- schreef:Hier worden de Hurtta tuigen het meest gebruikt ,zelfde principe, trekken niet scheef alleen ziet het er wat minder robuust uit.
Groetjes Saskia & Ollie

Een Monika orginal!!

Een Monika orginal!!