Vanmorgen eerst heerlijk gewandeld, maar op de terugweg moesten we een stukje over de straat. Waar het een zooitje is momenteel omdat er aan de tramrails word gewerkt.
Je kan nu bijna niet meer over de stoep en word dus gedwongen hutje mutje langs elkaar te lopen.
Er kwam een meneer aan met een klein hondje westie gekruist met jack russel en Max en die hond zijn gezworen vijanden.

Dat weten we al 8 jaar en dat zal echt niet meer veranderen. En ipv dat ie nou ff blijft wachten loopt ie dus stoicijns door.

Max liet zn tennisbal ervoor los om uit te gaan vallen, die bal rolt onder de wielen van de vuilniswagen en Max sjeest.. achter zn bal aan.

Ik kon hem nog net achteruit trekken, de chauffeur van de vuilwagen had ons dus niet gezien..
En wat zegt de eigenaar van het andere hondje: Jammer.. was een mooie oplossing geweest voor die rothond van je..

Toen was het maar goed dat mn wandelmaatje me mee trok, het werd letterlijk zwart voor mn ogen..Max was op dat moment mn eerste prioriteit, maar als ik deze man tegen kom zal ik hem zeker nog wel even vertellen wat ie met zn opmerking kan doen..
Hij liep wel hard weg topen ik hem vanmiddag zag, stapte in zn auto en verdween zeer snel uit mn zicht.