Ik hoop dat de klik er is tussen alle partijen! Als dat zo is, heb je er een heel knap wijffie bij! En dan wens ik je veel geluk!
ik kan het niet meer voor me houden!!
-
Jose
Ik had ook al een paar keer gekeken in de herplaatserhoek. Was gevallen voor het koppie van Beau. Toen ik haar aan mijn vriend liet zien was hij ook verkocht. Helaas, beide wonen we nog bij onze ouders, die het niet zien zitten.
Ik hoop dat de klik er is tussen alle partijen! Als dat zo is, heb je er een heel knap wijffie bij! En dan wens ik je veel geluk!
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
elliette
- Kleine hondenneus

Beau
Ik heb ook mijn interesse geuit voor Beau, wat een lieverd. Ik hoop dat het klikt met je hond en dat jullie een heerlijke tijd zullen hebben met Beau erbij.!
Ik hou het herplaatsinghoekje goed in de gaten, wie weet vind ik ook voor onze Bono een soulmate.
Maar Beau was om van te dromen snik snik!
groetjes Elliette
Ik hou het herplaatsinghoekje goed in de gaten, wie weet vind ik ook voor onze Bono een soulmate.
Maar Beau was om van te dromen snik snik!
groetjes Elliette
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Van de week kreeg ik van kennissen een mail, dat er een warm mandje wordt gezocht voor een blond teefje van 8 jaar. Goed opgevoed, lief, mooi.... Als iemand belangstelling heeft, stuur me even een mailtje, dan kan ik de informatie met foto´s doorsturen.
Hanneke
Hanneke