Jammer Beau is niet meer beschikbaar
-
elliette
- Kleine hondenneus

Jammer Beau is niet meer beschikbaar
Mijn oog was op Beau in de herplaatsers hoek gevallen, op slag verliefd......ik dacht bijne te mooi om waar te zijn.
Helaas ook te mooi om waar te zijn,
ze blijft in de Familie begrijp ik.
Snap ik wel, maar stiekem zit ik hier teleurgesteld te zijn.
Het leek me zo een mooi plaatje onze choco Bono met lieve Beau samen ravotten. snik snik.
Helaas ook te mooi om waar te zijn,
ze blijft in de Familie begrijp ik.
Snap ik wel, maar stiekem zit ik hier teleurgesteld te zijn.
Het leek me zo een mooi plaatje onze choco Bono met lieve Beau samen ravotten. snik snik.
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Gerritte
- Erelid

Naar wat ik heb begrepen gaat ze naar niemand van het forumNino&Toosje schreef:Je kunt haar gelukkig nog volgen. Ze blijft op het forum. En het is inderdaad een lieverd en mooierd om te zien. Er komt vast wel weer eens een leukerd voorbij.
groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Ja, en ik denk dat ze daar een mieters leventje krijgt met haar nieuwe vriendje.Gerritte schreef:Naar wat ik heb begrepen gaat ze naar niemand van het forumNino&Toosje schreef:Je kunt haar gelukkig nog volgen. Ze blijft op het forum. En het is inderdaad een lieverd en mooierd om te zien. Er komt vast wel weer eens een leukerd voorbij.
-
Gerritte
- Erelid

Nee dat gaat niet door hoor DoretteNino&Toosje schreef:Ja, en ik denk dat ze daar een mieters leventje krijgt met haar nieuwe vriendje.Gerritte schreef:Naar wat ik heb begrepen gaat ze naar niemand van het forumNino&Toosje schreef:Je kunt haar gelukkig nog volgen. Ze blijft op het forum. En het is inderdaad een lieverd en mooierd om te zien. Er komt vast wel weer eens een leukerd voorbij.
groetjes gerritte

bedankt monika!

bedankt monika!
-
Nino&Toosje
- Speurneus