Fotoshoot bij Bert en Marjolein!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

dinodap schreef:Omdat Noah me steeds opvalt als ik ergens een berichtje van je tegenkom, nog eeeeeen keertje dan: wat een prachtige mooie hond met schitterende verliefd op te worden NORSE kop! :verliefd1:
Nors :confused: Noah heeft juist een heel lief en vrolijk koppie, in het echt dan :verliefd1: :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Wat een prachtige foto's van een prachtige hond :verliefd1:
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Lunatic schreef:
dinodap schreef:Omdat Noah me steeds opvalt als ik ergens een berichtje van je tegenkom, nog eeeeeen keertje dan: wat een prachtige mooie hond met schitterende verliefd op te worden NORSE kop! :verliefd1:
Nors :confused: Noah heeft juist een heel lief en vrolijk koppie, in het echt dan :verliefd1: :D
Hij is zo speciaal omdat het net is alsof hij zijn 'wenkbrauwen fronst' :mad:. Spreekt mij enorm aan dat koppie van em! :verliefd1:
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Geweldig mooie foto's!!!
Bert sust noah op de gevoelige plaat vast te leggen wat een mooie plaatjes, noah's uitstraling komt erg mooi naar voren!
De foto's van jullie 3 zijn ook super!
ursulinda

Ongelezen bericht door ursulinda »

Helemaal TOP. Nu komt de vraag, welke en waar ga je de mooiste ophangen, succes met uitkiezen.
Plaats reactie