Ze waren onderweg naar ons huis en belden op dat ze met Narda aankwamen, mijn eerste reactie was.. Narda.. blegh wat een lelijke naam! :mann:
Ze kwam binnen.. een heel lief verlegen meisje, rustig en al meteen vreselijk gehecht aan mij.
Nog niet zindelijk zo te zien, het was ook allemaal erg spannend, hier wachten op mij toen ik even naar de wc was..

Ik was verlíefd, maar helaas probeerde ik me daar een beetje vanaf te zetten. Natuurlijk omdat ik wist dat ze een jaar later weg zou gaan, getraind tot hulphond.

Na een uurtje voelde je je al helemaal thuis, lekker relax op de bank liggen was je favoriete bezigheid, en nu nog steeds

Je zag alles aan alsof het bij jou hoorde, de konijnen waren meteen jouw favoriet en je vond het heerlijk lekker te gaan kijken en rondlopen met de konijntjes.. als jij iets rook, moesten de konijnen ook meteen komen kijken.. vooral Twiggy..

Ook bij je andere baas mocht je meteen heerlijk in slaap vallen.. zo'n grote man met zo'n klein hondje.. wat was dat prachtig om te zien, en nog lig je heel graag bij hem op schoot te slapen.. en snurken dat je kan, niet normaal!

Ik heb dan ook heel vaak gedroomd dat je bij me kon en mocht blijven, dat je niet weg hoefde na een jaar.. maar ach ik sloot me er gewoon van af, tenminste dat probeerde ik. Ik was wel heel erg gehecht aan jou, maar dat kon ook niet anders, zo'n klik hadden we gelijk. En dat is nooit veranderd..en tot mijn grote geluk hoefde je ook nooit weg. Helaas om medische redenen maar daar denken we gewoon niet aan.
Je bent mijn beste vriendinnetje en dat zeg ik elke dag, keer op keer, dat zal ook nooit veranderen.