1 jaar

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Ellenn.
Grote hondenneus
Grote hondenneus

1 jaar

Ongelezen bericht door Ellenn. »

Gister een jaar geleden.. kregen we dan eindelijk -na lang wachten- een puppenmeisje met de naam Narda.
Ze waren onderweg naar ons huis en belden op dat ze met Narda aankwamen, mijn eerste reactie was.. Narda.. blegh wat een lelijke naam! :mann:
Ze kwam binnen.. een heel lief verlegen meisje, rustig en al meteen vreselijk gehecht aan mij.
Nog niet zindelijk zo te zien, het was ook allemaal erg spannend, hier wachten op mij toen ik even naar de wc was..
Afbeelding

Ik was verlíefd, maar helaas probeerde ik me daar een beetje vanaf te zetten. Natuurlijk omdat ik wist dat ze een jaar later weg zou gaan, getraind tot hulphond.
Afbeelding

Na een uurtje voelde je je al helemaal thuis, lekker relax op de bank liggen was je favoriete bezigheid, en nu nog steeds :verliefd1:
Afbeelding

Je zag alles aan alsof het bij jou hoorde, de konijnen waren meteen jouw favoriet en je vond het heerlijk lekker te gaan kijken en rondlopen met de konijntjes.. als jij iets rook, moesten de konijnen ook meteen komen kijken.. vooral Twiggy..
Afbeelding

Ook bij je andere baas mocht je meteen heerlijk in slaap vallen.. zo'n grote man met zo'n klein hondje.. wat was dat prachtig om te zien, en nog lig je heel graag bij hem op schoot te slapen.. en snurken dat je kan, niet normaal!
Afbeelding

Ik heb dan ook heel vaak gedroomd dat je bij me kon en mocht blijven, dat je niet weg hoefde na een jaar.. maar ach ik sloot me er gewoon van af, tenminste dat probeerde ik. Ik was wel heel erg gehecht aan jou, maar dat kon ook niet anders, zo'n klik hadden we gelijk. En dat is nooit veranderd..en tot mijn grote geluk hoefde je ook nooit weg. Helaas om medische redenen maar daar denken we gewoon niet aan.
Je bent mijn beste vriendinnetje en dat zeg ik elke dag, keer op keer, dat zal ook nooit veranderen. :verliefd1:

Afbeelding

Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

wat mooi geschreven :) en ik begrijp helemaal dat je voor narda gevallen bent :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Wauw wat is ze mooi en wat heerlijk dat ze bij jullie kan blijven.
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Wat heerlijk dat ze bij jullie kan blijven :)
en hoezo lelijke naam? Narda, prachtige naam voor een prachtige teef. :verliefd1:
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Wat een mooi meisje is Narda,en wat zal je blij geweest zijn dat ze bij jullie mag blijven ook al is de reden misschien dan iets minder.
Een pracht lab is het. :verliefd1: :verliefd1:
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Wat een lieverd en wat een klik, veel plezier samen!! :goodluck: :applaus: :banaan: :feest1:
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

:)
Aah, wat lief!
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Wat fijn dat ze bij jullie kan blijven! Het lijkt me zo inmens moeilijk om afscheid te moeten nemen van iets waar je zo aan gehecht bent.
Wat een schatje is het ! :verliefd1:
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Wat mooi geschreven, en wat is ze een mooie meisje :verliefd1: !!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat is dat jaar snel gegaan zeg! Ze is prachtig! :verliefd1:
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Is dat jaar nu al om.....
Ze is een schat :verliefd1:
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
Plaats reactie