Ik had een zwarte legging aan en een zwart rokje erover en bruine laarzen en een zwart vest...
Uitslagen Eindhoven 4 februari 2011
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
ik hoop dat ik het niet was aan wie je vroeg of ik van het forum kwam..ik was nl de hele dag doof aan 1 oor..verstond zelfs de ringmeester niet
..
Ik had een zwarte legging aan en een zwart rokje erover en bruine laarzen en een zwart vest...
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
-
saartjeee
UUUUUUH dan hoop ik ook dat ik het niet geweest ben? Had namelijk wel een spijkerbroek aan.. met zwart shirt, haha.jeltje schreef:Ha,ha, nee ze had een spijkerbroek aan!
Zou ik wel erg asociaal van mijzelf vinden
Volgende keer die kaartjes voor forumleden introduceren??
Misschien kan iemand een mooie ontwerpen, plakken we die op!
*hint hint hint* hahahaha
Ik vind het ook iedere keer wel leuk om te gaan kijken.. voor mij was maastricht de eerste keer en dit de tweede, in maastricht vond ik het inderdaad ook iets beter gaan.
En misschien ben ik dan wel erg gevoelig? Maar die vrouw die de keurmeester hielp, was wel ERG ongeduldig als iemand 5 sec later de ring in kwam
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
esmoezie
- Speurneus

-
jeltje
- Hele grote hondenneus

-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
ja dat was dus bij ons.. maar t was ook onduidelijk hoor. De km wilde dat de nr 1 en de nr 2 ..ik dus met Ice nog even samen gingen lopen maar er kwamen er nog 2 achteraan..en we liepen door elkaar omdat er gewoon niet duidelijk was wat ze wilden.. 
-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
nee de nr 1 was een duitse, Ice is 2e geworden.jeltje schreef:Dat was inderdaad onduidelijk, maar die vrouw raakte meteen geïrriteerd terwijl ze zelf niet duidelijk was geweest. Was jij de nummer 1?
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
mariska
wij hebben voor het eerst meegedaan met onze turbo.
hij zat in de jeugd klasse en werd 3de met een G...niet slecht voor de eerste keer vonden wij.
wij hadden inderdaad ook het idee dat de keurmeester niet erg royaal was met de U tjes
ik vind wel dat de labrador fokkers onder mekaar zo vriendelijk zijn,dat is erg leuk.
wij zijn de cocker spaniels gewent en dat is daar heel anders...
wij gaan begin maart naar de martinidogshow groningen, zijn er mensen die daar ook heen gaan??
hij zat in de jeugd klasse en werd 3de met een G...niet slecht voor de eerste keer vonden wij.
wij hadden inderdaad ook het idee dat de keurmeester niet erg royaal was met de U tjes
ik vind wel dat de labrador fokkers onder mekaar zo vriendelijk zijn,dat is erg leuk.
wij zijn de cocker spaniels gewent en dat is daar heel anders...
wij gaan begin maart naar de martinidogshow groningen, zijn er mensen die daar ook heen gaan??
-
EricaM
- Speurneus

Net terug uit Brabant en inmiddels de showresultaten psychisch verwerkt
Van het Forum heb ik in ieder geval Labbers en Keo leren kennen. Errug gezellig was dat. Eigenlijk het hoogtepuntje van de vrijdag... En dat terwijl ons Brammetje gewoon 1e is geworden. Dus al met al toch een geslaagde dag.
En ook ik had geen spijkerbroek aan, dus waarschijnlijk was het toch een niet-forummer die net deed of ze je niet hoorde
Van het Forum heb ik in ieder geval Labbers en Keo leren kennen. Errug gezellig was dat. Eigenlijk het hoogtepuntje van de vrijdag... En dat terwijl ons Brammetje gewoon 1e is geworden. Dus al met al toch een geslaagde dag.
En ook ik had geen spijkerbroek aan, dus waarschijnlijk was het toch een niet-forummer die net deed of ze je niet hoorde
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:

Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005