Toevallig Dizzy net op de oude manier laten steriliseren. De snee is maar 2,7 cm.Charella schreef:Sterkte morgen! Het is niet leuk, maar idd wel het beste voor haar![]()
Krijgt ze de operatie met een paar kleine gaatjes of op de 'ouderwetse' manier?
Morgen is het zover
-
liesjeb
- Hele grote hondenneus

-
Terra5
- Speurneus

Bedankt allemaal voor de knuffels etc 
Danouk zal er inderdaad alleen maar profijt van hebben. Dat meiske iedere keer 3 maanden van slag is echt niets.. Maar ja, het is toch een behoorlijke ingreep. Gelukkig eentje die een DA heel vaak doet, dus dat komt wel goed. Ze wordt op de ouderwetse manier geopereerd.
Ik hoop ook dat ze snel opgeknapt is.. we wachten morgen eerst maar eens af.
Danouk zal er inderdaad alleen maar profijt van hebben. Dat meiske iedere keer 3 maanden van slag is echt niets.. Maar ja, het is toch een behoorlijke ingreep. Gelukkig eentje die een DA heel vaak doet, dus dat komt wel goed. Ze wordt op de ouderwetse manier geopereerd.
Ik hoop ook dat ze snel opgeknapt is.. we wachten morgen eerst maar eens af.
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Nou het dametje wordt nu geopereerd. Ze was erg hyper bij de DA, duidelijk not amuses dat ze geen eten had gehad
Ze liep zomaar met de assistente mee, zonder naar mij om te kijken
Volgens mij had ze niet eens door dat ik niet mee liep, zo spannend en leuk vond ze het
Ik kan tussen de middag even bellen en om 1445 mag ik haar ophalen, tenzij ze eerder goed wakker is.
Terra vond het maar vreemd dat ik zonder Danouk terug kwam, die keek echter nog naar de deur zo van "waar is die kleine?" Kijkt nu ook steeds op en naar buiten.
Nu maar wachten..
Volgens mij had ze niet eens door dat ik niet mee liep, zo spannend en leuk vond ze het
Ik kan tussen de middag even bellen en om 1445 mag ik haar ophalen, tenzij ze eerder goed wakker is.
Terra vond het maar vreemd dat ik zonder Danouk terug kwam, die keek echter nog naar de deur zo van "waar is die kleine?" Kijkt nu ook steeds op en naar buiten.
Nu maar wachten..
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
saartjeee
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Operatie is goed gegaan 
Ze is nu wat wakker aan het worden en nog erg mak.. Ze gaan zometeen kijken of ze al wat in de benen wil en als dat zo is, dan mag ik haar wat eerder ophalen.
Wat duren zulke dagen toch lang
Ze is nu wat wakker aan het worden en nog erg mak.. Ze gaan zometeen kijken of ze al wat in de benen wil en als dat zo is, dan mag ik haar wat eerder ophalen.
Wat duren zulke dagen toch lang
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
pat
-
Terra5
- Speurneus

Ik kon haar om 1400 al ophalen.. Ze zit nu in d'r mand, erg suf en ze kan niet echt een houding vinden. Dan blijft ze dus soms zitten, koppie hangend naar beneden.. zo moe.. Mijn tutteke..
Wond ziet er echt heel netjes uit. Ze komt ook heel rustig uit de narcose, geen gepiep. Wel wat rillerig af en toe.
Paar daagjes, dan zal ze zich weer wat beter voelen
Vannacht slaap ik beneden op de bank en morgen weer een nieuwe dag 
Terra is weer tevreden dat de roedel weer compleet is, die was echt uit haar doen. Toen ik terug kwam met Danouk snuffelde ze even heel blij aan Danouk, maar liet haar daarna met rust en ook Terra slaapt nu.
Wond ziet er echt heel netjes uit. Ze komt ook heel rustig uit de narcose, geen gepiep. Wel wat rillerig af en toe.
Paar daagjes, dan zal ze zich weer wat beter voelen
Terra is weer tevreden dat de roedel weer compleet is, die was echt uit haar doen. Toen ik terug kwam met Danouk snuffelde ze even heel blij aan Danouk, maar liet haar daarna met rust en ook Terra slaapt nu.
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer: