Ultieme rust en ruimte in Denemarken?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Sanne

Ultieme rust en ruimte in Denemarken?

Ongelezen bericht door Sanne »

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een vakantiewoning in Denemarken. Ik heb gehoord dat je hier huizen hebt aan het meer of aan het strand waar je volledige privacy hebt. En hier zijn we dus ook naar op zoek.

Hebben jullie misschien nog een tip? Het liefst een tip van iemand die er ook daadwerkelijk is geweest.
Zipya

Ongelezen bericht door Zipya »

Wij zijn via Novasol in Denemarken geweest (een paar jaar geleden) en hadden inderdaad een huisje in de duinen, was echt super.

Wij zaten in West-Jutland, tussen de zee en het Ringkobing-Fjord in.
Het was daar inderdaad heel rustig (wij waren er in juni), op het strand was niemand te bekennen.
En de meeste huisjes in de omgeving waren niet bezet, dus echt genieten van de rust.
plukje

Ongelezen bericht door plukje »

hallo, wij zijn al zo ongeveer in heel denemarken geweest....

als je strand wil raad ik je aan om richting het Ringkobing-Fjord te gaan... de stranden zijn daar breder....
wil je liever het merengebied ( bos en meren ) dan zou ik richting silkeborg gaan...
alvast veel plezier
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

plukje schreef:hallo, wij zijn al zo ongeveer in heel denemarken geweest....

als je strand wil raad ik je aan om richting het Ringkobing-Fjord te gaan... de stranden zijn daar breder....
wil je liever het merengebied ( bos en meren ) dan zou ik richting silkeborg gaan...
alvast veel plezier
het is een topic van een jaar terug met iemand die al lang niet meer op het forum is :wink:
Plaats reactie