Onverwachts was het vandaag dan zover!!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

wat een schatje :verliefd1:
Heel veel plezier met je pup.
Kristel

Ongelezen bericht door Kristel »

Ohh wat een liefje :verliefd1:
We hebben Pasja nu 5 dagen in huis, willen haar nu al nooit meer kwijt!
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

delange schreef:Inderdaad was moeilijk om het te negeren hoor! haha.. Maar het is gelukt. We zijn gewoon boven gebleven. Hij heeft maar 3 keer een langere periode gehuild.
Toen hij rustig was heb ik rond 4.30 Kenzo uitgelaten, daarna was het even weer huilen, maar sliep uiteindelijk na 30 minuten weer door tot ik beneden kwam om 7.00.
Oh dat lijkt me zo moeilijk.. laatste keer dat ik een pup in huis heb meegemaakt was ik 6 jaar oud..(ik kan mij dan ook alleen nog maar de streken herinneren, hihi) onze lab is 16 jaar geworden.
Nu sta ik voor het eerst zelf ingeschreven bij een fokker, en de pups zijn geboren! Ik maak me nu al zorgen dat ik het hartverscheurend ga vinden als de pup zo gaat huilen.. :? :(
Maar ja, uiteindelijk is het beter om die eerste nachtjes maar even goed door te komen, des te sneller dat ze eraan wennen dat je gewoon 's ochtends weer fijn bij ze bent :) :verliefd1:

Enne als je nog meer foto's hebt, GRAAG :D
Krijg er nooit genoeg van :D

Veel plezier met je pupje!
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

saartjeee schreef:
delange schreef:Inderdaad was moeilijk om het te negeren hoor! haha.. Maar het is gelukt. We zijn gewoon boven gebleven. Hij heeft maar 3 keer een langere periode gehuild.
Toen hij rustig was heb ik rond 4.30 Kenzo uitgelaten, daarna was het even weer huilen, maar sliep uiteindelijk na 30 minuten weer door tot ik beneden kwam om 7.00.
Oh dat lijkt me zo moeilijk.. laatste keer dat ik een pup in huis heb meegemaakt was ik 6 jaar oud..(ik kan mij dan ook alleen nog maar de streken herinneren, hihi) onze lab is 16 jaar geworden.
Nu sta ik voor het eerst zelf ingeschreven bij een fokker, en de pups zijn geboren! Ik maak me nu al zorgen dat ik het hartverscheurend ga vinden als de pup zo gaat huilen.. :? :(
Maar ja, uiteindelijk is het beter om die eerste nachtjes maar even goed door te komen, des te sneller dat ze eraan wennen dat je gewoon 's ochtends weer fijn bij ze bent :) :verliefd1:

Enne als je nog meer foto's hebt, GRAAG :D
Krijg er nooit genoeg van :D

Veel plezier met je pupje!
Wow is jullie oude labje 16 jaar geworden! Hij heeft dan zeker een goed leven gehad! Wij hopen dat Tabor ook nog zo lekker lang bij ons zal blijven :D

De ene pup is inderdaad sneller met wenning in de nachten als de ander. Een aantal bij Tabor uit het nestje vandaag hebben de eerste nacht gewoon doorgehaald tot 7 uur smorgens :shock: Tabor niet hoor, die kwam nog regelmatig tot het een spelletje werd en toen hebben we het ook genegeerd. Tis evendoorbijten.. Maar meestal duurt het een nacht of 3, 4? Was bij ons gelukkig ook toch nog gauw voorbij :)

Iedere keer fotos van die kleintjes, je wordt er zo gauw verliefd op :verliefd1:
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

daantjuh85 schreef: Wow is jullie oude labje 16 jaar geworden! Hij heeft dan zeker een goed leven gehad! Wij hopen dat Tabor ook nog zo lekker lang bij ons zal blijven :D

De ene pup is inderdaad sneller met wenning in de nachten als de ander. Een aantal bij Tabor uit het nestje vandaag hebben de eerste nacht gewoon doorgehaald tot 7 uur smorgens :shock: Tabor niet hoor, die kwam nog regelmatig tot het een spelletje werd en toen hebben we het ook genegeerd. Tis evendoorbijten.. Maar meestal duurt het een nacht of 3, 4? Was bij ons gelukkig ook toch nog gauw voorbij :)

Iedere keer fotos van die kleintjes, je wordt er zo gauw verliefd op :verliefd1:
Ja, ze is inderdaad 16 jaar geworden :-) Kan mij ook geen tijd in mijn leven herinneren zonder hond, dus nu werd het tijd voor mijn eigen.. :wink: En natuurlijk een labrador want die van ons was echt een schat! En ik vind ze gewoon geweldig mooi! :oops:

Tabor is gewoon lekker ondeugend hihihihi.. :D
Mja, je bent al zo verliefd op je pupje.. en alleen laten is dan ergggg moeilijk denk ik! Maar inderdaad, iedereen moet er even doorheen :lol:
mookje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mookje »

Wat een leuke foto's van Kenzo :verliefd1:
Heel veel plezier samen :)
Afbeelding
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door delange »

De 2e nacht ging al een stuk beter! :) Bench verkleind, weinig piepen, 2 keer uitgelaten waardoor de bench droog is gebleven! echt super!
Hij doet het goed, lekker ondeugend! Loopt al naar de schuifpui als hij naar buiten moet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ons neefje en 3 nichtjes zijn net geweest, hij ligt nu helemaal uitgeteld in de bench..
Afbeelding
Kristel

Ongelezen bericht door Kristel »

Ik kon het gejank dus niet aanhoren en heb de bench de 2e nacht in de slaapkamer gezet. Geen gejammer meer en zelf ook meer rust!
Over paar dagen zet ik de bench verder in de slaapkamer en nog paar dagen later zet ik de bench op de uiteindelijke plaats, beneden.

Lijkt ook wel of ze een hekel aan de bench heeft gekregen na die rot ervaring, maar goed. Dat komt ook wel weer goed hoop ik!!
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

:verliefd1: Wat een schatje, heel veel plezier samen.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

delange schreef:De 2e nacht ging al een stuk beter! :) Bench verkleind, weinig piepen, 2 keer uitgelaten waardoor de bench droog is gebleven! echt super!
Hij doet het goed, lekker ondeugend! Loopt al naar de schuifpui als hij naar buiten moet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ons neefje en 3 nichtjes zijn net geweest, hij ligt nu helemaal uitgeteld in de bench..
Afbeelding
:verliefd1: :verliefd1: Kenzo is echt een dropje :verliefd1: :verliefd1: Als je hem kwijt wilt, dan hoor is het wel :wink: Hier is hij van harte welkom!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Kristel schreef:Ik kon het gejank dus niet aanhoren en heb de bench de 2e nacht in de slaapkamer gezet. Geen gejammer meer en zelf ook meer rust!
Over paar dagen zet ik de bench verder in de slaapkamer en nog paar dagen later zet ik de bench op de uiteindelijke plaats, beneden.

Lijkt ook wel of ze een hekel aan de bench heeft gekregen na die rot ervaring, maar goed. Dat komt ook wel weer goed hoop ik!!
De 2e nacht ging meteen stukken beter,wat wij consequent doen is,
Als Kenzo op schoot in slaap valt(hoe leuk en lief dat ook is) rustig in zijn bench leggen,nu anderhalve dag verder slaapt hij heerlijk in zijn 'veilige' plekje .hij krijgt er ook zijn eten en drinken.
We laten hem s'nachts nog wel uit.
Is denk ik per hondje verschillend.

Is echt genieten zo lieve pup,soms is het zo moeilijk om hem te corrigeren haha :D
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Wat een mooi puppe beestje zeg, ik heb al zo'n zin om die van ons ook te gaan halen. En hij leert snel zo te lezen super, geniet ervan.
lien86

Ongelezen bericht door lien86 »

wat een leukerd! alleen een vraagje: glijdt ie niet uit op de vloer?
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Goed idee, die bench verkleinen, zeker een tip die ik ook ga meenemen voor over 4 weekjes. stiekem hopen wij ook dat ze ook een paar daagjes eerder weg mag :wink:
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

lien86 schreef:wat een leukerd! alleen een vraagje: glijdt ie niet uit op de vloer?
Nee, dat valt reuze mee! Hij was al gewend om op plavuizen te lopen.
Alleen als hij aan het spelen is, rennen enzo glijdt hij nog wel eens door..
Plaats reactie