Heel veel plezier met je pup.
Oh dat lijkt me zo moeilijk.. laatste keer dat ik een pup in huis heb meegemaakt was ik 6 jaar oud..(ik kan mij dan ook alleen nog maar de streken herinneren, hihi) onze lab is 16 jaar geworden.delange schreef:Inderdaad was moeilijk om het te negeren hoor! haha.. Maar het is gelukt. We zijn gewoon boven gebleven. Hij heeft maar 3 keer een langere periode gehuild.
Toen hij rustig was heb ik rond 4.30 Kenzo uitgelaten, daarna was het even weer huilen, maar sliep uiteindelijk na 30 minuten weer door tot ik beneden kwam om 7.00.
Wow is jullie oude labje 16 jaar geworden! Hij heeft dan zeker een goed leven gehad! Wij hopen dat Tabor ook nog zo lekker lang bij ons zal blijvensaartjeee schreef:Oh dat lijkt me zo moeilijk.. laatste keer dat ik een pup in huis heb meegemaakt was ik 6 jaar oud..(ik kan mij dan ook alleen nog maar de streken herinneren, hihi) onze lab is 16 jaar geworden.delange schreef:Inderdaad was moeilijk om het te negeren hoor! haha.. Maar het is gelukt. We zijn gewoon boven gebleven. Hij heeft maar 3 keer een langere periode gehuild.
Toen hij rustig was heb ik rond 4.30 Kenzo uitgelaten, daarna was het even weer huilen, maar sliep uiteindelijk na 30 minuten weer door tot ik beneden kwam om 7.00.
Nu sta ik voor het eerst zelf ingeschreven bij een fokker, en de pups zijn geboren! Ik maak me nu al zorgen dat ik het hartverscheurend ga vinden als de pup zo gaat huilen..![]()
![]()
Maar ja, uiteindelijk is het beter om die eerste nachtjes maar even goed door te komen, des te sneller dat ze eraan wennen dat je gewoon 's ochtends weer fijn bij ze bent![]()
![]()
Enne als je nog meer foto's hebt, GRAAG![]()
Krijg er nooit genoeg van![]()
Veel plezier met je pupje!
Ja, ze is inderdaad 16 jaar gewordendaantjuh85 schreef: Wow is jullie oude labje 16 jaar geworden! Hij heeft dan zeker een goed leven gehad! Wij hopen dat Tabor ook nog zo lekker lang bij ons zal blijven![]()
De ene pup is inderdaad sneller met wenning in de nachten als de ander. Een aantal bij Tabor uit het nestje vandaag hebben de eerste nacht gewoon doorgehaald tot 7 uur smorgensTabor niet hoor, die kwam nog regelmatig tot het een spelletje werd en toen hebben we het ook genegeerd. Tis evendoorbijten.. Maar meestal duurt het een nacht of 3, 4? Was bij ons gelukkig ook toch nog gauw voorbij
![]()
Iedere keer fotos van die kleintjes, je wordt er zo gauw verliefd op
delange schreef:De 2e nacht ging al een stuk beter!Bench verkleind, weinig piepen, 2 keer uitgelaten waardoor de bench droog is gebleven! echt super!
Hij doet het goed, lekker ondeugend! Loopt al naar de schuifpui als hij naar buiten moet.
Ons neefje en 3 nichtjes zijn net geweest, hij ligt nu helemaal uitgeteld in de bench..
De 2e nacht ging meteen stukken beter,wat wij consequent doen is,Kristel schreef:Ik kon het gejank dus niet aanhoren en heb de bench de 2e nacht in de slaapkamer gezet. Geen gejammer meer en zelf ook meer rust!
Over paar dagen zet ik de bench verder in de slaapkamer en nog paar dagen later zet ik de bench op de uiteindelijke plaats, beneden.
Lijkt ook wel of ze een hekel aan de bench heeft gekregen na die rot ervaring, maar goed. Dat komt ook wel weer goed hoop ik!!