Toen Teddy net bij ons was had hij een maf krulletje aan zijn staart, vond het er eerlijk gezegt niet uit zien en vroeg mijn buuf met 2 grote labradors of dr manier was om dat netjes bij te werken.. idd met je duim, dus nu knip ik Teddy zijn staart ...
Vind het heel mooi staan vooral als ze buiten een focus houding hebben. Staart recht naar achter!
Van Lenka knip ik het nu ook omdat de fokster toonde hoe je het moet doen. (Al ziet het er makkelijker uit dan het is; zeker als ze niet stilliggen ) Maar Kelsey heeft haar pluimpje nu al haar hele leven, dus ik doe het er niet meer af. Het hoort bij haar!
Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 ) Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13 Bo (cavalier King Charles) 03/08/04 Luna 12/09/13
Ik wil het wel knippen bij Youp & Yara omdat ik het wel mooier vind maar durf het eigenlijk niet.. Straks wordt het lelijk.. En ik snap ook niet helemaal hoe het moet, met je vinger ofzo en dan eromheen knippen ??
Groetjes,
Laura, Youp & Yara
Bedankt Monika voor de banner & avatar !
Yara ♀ 15-10-2007 Youp ♂ (Riverflow To Be A Star) 21-08-2013
x-YaraYoup-x schreef:Ik wil het wel knippen bij Youp & Yara omdat ik het wel mooier vind maar durf het eigenlijk niet.. Straks wordt het lelijk.. En ik snap ook niet helemaal hoe het moet, met je vinger ofzo en dan eromheen knippen ??
Het is gemakkelijkst als je je duim op het puntje van de staart legt. Dan kan je onmogelijk in het vlees knippen en heb je je duimrand als vorm, waar je mooi kan langsknippen.
Ik wil nu het puntje van Youp's staart gaan knippen (van Yara ga ik het niet doen) maar daar heb je zeker een speciale haar knip schaar voor nodig ? Want die hebben wij niet.... Kan je het ook met een gewone doen of beter van niet ?
Groetjes,
Laura, Youp & Yara
Bedankt Monika voor de banner & avatar !
Yara ♀ 15-10-2007 Youp ♂ (Riverflow To Be A Star) 21-08-2013