enne ik houd me ook graag aanbevolen mocht je hem toch nog ooit kwijt willen
Geniet ze van hem, en veel gezonde en fijne jaren samen (geld voor hondje en zijn baasjes)

Wij hadden het geluk dat mijn man gister tussen de middag thuis was en vandaag vrij is... Anders zou ik denk ik 's ochtends een grote ronde met hem lopen en dan de wekker tussen de middag zettenMarion schreef: Vraagje: hoe doe jij het tijdens je nachtdiensten? Wekker zetten als je overdag slaapt om met de pup te wandelen?
Groetjes Marion
delange schreef:Wij hadden het geluk dat mijn man gister tussen de middag thuis was en vandaag vrij is... Anders zou ik denk ik 's ochtends een grote ronde met hem lopen en dan de wekker tussen de middag zettenMarion schreef: Vraagje: hoe doe jij het tijdens je nachtdiensten? Wekker zetten als je overdag slaapt om met de pup te wandelen?
Groetjes Marion![]()
Het is inderdaad een schatje hoor!!
We zijn net bij de dierenarts geweest, Kenzo is ingeënt, ontwormd en gechipt. Hij heeft wat last van roos waarvoor spray hebben gekregen.
Verder is hij kerngezond! Hij vond het leuk bij de dierenarts, kwispelen, spelen, andere honden en zelfs de dierenarts uitdagen
haha..