Morgen is het zover
-
- Speurneus
Lief dat je naar haar vraagtbubbles schreef:Hoe gaat het met Danouk, is de zwelling al wat minder?

Maar helaas is de zwelling niet minder. Ik heb gisterochtend contact gehad met DA, moest het aankijken. Ook omdat de zwelling na vrijdagavond niet erger is geworden.
Maar het zat me niet lekker om op die manier de nacht in te gaan en om 22:00 heb ik weer met een DA gebeld, vond het toch eng om zo de nacht in te gaan. Ik heb heel nauwkeurig uitgelegd hoe het er uitziet, hij heeft me kunnen geruststellen en uitgelegd waar ik op moet letten.
Vandaag weer een dag en als ik twijfel ga ik langs. Sowieso sta ik morgen als eerste op de stoep bij mijn eigen DA

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Nou, dat was vanmorgen even schrikken toen ik beneden kwam. Heel haar shirt helemaal nat
En de zwelling bijna helemaal weg.. Wond dus opengegaan en er liep allemaal wondvocht uit.. Net gelijk even naar DA gereden.
Dezelfde DA heeft er naar gekeken als op maandag, dus die kon het verschil goed zien
Zij dacht maandag al aan een combinatie van wondvocht en een heftige irritatie op de hechtingen. Ze heeft het eindhechtingsknoopje er uitgehaald, maar daar zit het keurig dicht.
Er zit halverwege een gaatje van een halve cm, verder laten we het zo. Wond goed in de gaten blijven houden en dan maar hopen dat dit het echt was en dat ze nu goed herstelt

Dezelfde DA heeft er naar gekeken als op maandag, dus die kon het verschil goed zien

Er zit halverwege een gaatje van een halve cm, verder laten we het zo. Wond goed in de gaten blijven houden en dan maar hopen dat dit het echt was en dat ze nu goed herstelt

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
- Middelgrote hondenneus
Jayla had ook het knoopje wat niet goed opgelost was.Terra5 schreef:Nou, dat was vanmorgen even schrikken toen ik beneden kwam. Heel haar shirt helemaal natEn de zwelling bijna helemaal weg.. Wond dus opengegaan en er liep allemaal wondvocht uit.. Net gelijk even naar DA gereden.
Dezelfde DA heeft er naar gekeken als op maandag, dus die kon het verschil goed zienZij dacht maandag al aan een combinatie van wondvocht en een heftige irritatie op de hechtingen. Ze heeft het eindhechtingsknoopje er uitgehaald, maar daar zit het keurig dicht.
Het was daardoor ook gaan ontsteken en er kwam wondvocht uit.
Toen de DA het knoopje eruit haalde, kwam er nog een hele sliert hechting mee wat ook niet goed was gelost.
Daarna is het goed genezen!
-
- Speurneus
Nienke schreef:Jayla had ook het knoopje wat niet goed opgelost was.
Het was daardoor ook gaan ontsteken en er kwam wondvocht uit.
Toen de DA het knoopje eruit haalde, kwam er nog een hele sliert hechting mee wat ook niet goed was gelost.
Daarna is het goed genezen!

Zo zag het er zaterdag uit.. Daarna zag de wond zelf er wat opgezetter uit, maar de zwelling in zijn geheel is hetzelfde gebleven. Tot vanmorgen dan

Bij het knoopje zit het gewoon dicht, het gaatje zit echt halverwege.. Ik hoop maar dat het bij Danouk vanaf nu ook alleen maar beter gaat

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
- Middelgrote hondenneus
Zo groot en erg had Jayla het niet.
En Danouk heeft het meer in het midden, Jayla had het meer naar het uiteinde.
Jayla had haar medical pet shirt ook telkens nat, en de kans bestaat dat een hond incontinent wordt bij een sterrilisatie, dus bij mij ging er al van alles door m'n hoofd
En toen bleek het inderdaad wondvocht te zijn wat daar uit het ontstoken open plekje kwam.
Ik hoop voor je dat het nu snel goed gaat genezen!
En Danouk heeft het meer in het midden, Jayla had het meer naar het uiteinde.
Jayla had haar medical pet shirt ook telkens nat, en de kans bestaat dat een hond incontinent wordt bij een sterrilisatie, dus bij mij ging er al van alles door m'n hoofd

En toen bleek het inderdaad wondvocht te zijn wat daar uit het ontstoken open plekje kwam.
Ik hoop voor je dat het nu snel goed gaat genezen!
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Ik maak daar ook niet druk om hoor, over dat plekje van een halve cmSaskia.Bernadette schreef:Zo, maar goed dan dat het naar buiten toe open gegaan is. Nu kon vocht en evt. vuil eruit. Zal het vast goed gaan genezen nu.Dat plekje van een halve cm zie je straks niets meer van hoor.
Moest je het niet deppen met PVP oplossing of zo?

Nee, we moeten er zoveel mogelijk afblijven. Na het wandelen wel even nakijken of er geen vuil bij de wond zit natuurlijk. En ook de wond wel in de gaten blijven houden, maar we hoefden het niet extra schoon te houden. Vanmiddag depte ik het wel af en toe voorzichtig met een doekje, ze lekte toen nog wel erg veel

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory