Xam v/h landseleven
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Sorry, ik zie nu pas de reacties op de laatste pagina's en je berichten hiervoor (ik had alleen je eerste bericht gelezen). Ik kan mij goed voorstellen dat jij je grote schat erg mist
. Het zijn ook zulke lieve dieren. Het is erg oneerlijk dat het zo vroeg is gebeurt. Iedereen op dit forum weet dat deze dag ooit zal komen en iedereen vreest deze dag. Toch hoop je altijd dat deze verschrikkelijke dag zal komen na 14 of 15 jaar en je hond een mooie leeftijd heeft bereikt. Toch blijft het verlies van je hond een groot verlies. Er bestaat geen betere vriend dan een hond. Ook zie ik dat je andere hond ook al vroeg heb moeten missen. Wij leven heel erg met je mee. Vooral ook nu met kerstmis voelt het verlies nog zwaarder aan. Ik hoop dat jij en je familie en natuurlijk Kyran het verlies van Xam een plekje kunnen geven en dat je met glimlach kan terugkijken op de fijne tijd die jullie samen met hem hebben gehad. En natuurlijk naar de streken die hij heeft uitgevoerd. De hond van mijn vriend is inmiddels bijna 7 jaar geleden overleden. Dat was ook in het begin heel pijnlijk en moeilijk en nu praten en lachen zijn ouders en mijn vriend over de leuke dingen en momenten die zij met hem hebben meegemaakt. En dan te bedenken dat Fox, de hond van mijn vriend, bijna 16 is geworden. Het verlies blijft altijd zwaar. Dus wij kunnen ons heel goed voorstellen hoe zwaar een voortijdig verlies aanvoelt. Nogmaals heel veel sterkte van onze kant gewenst!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
stelzer
-
jose geurtse
- Speurneus