Ik ben blijkbaar een "kutwijf" en heb een "kuthond"

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Schandalig, die man ziet toch dat je visueel gehandicapt bent, waar zijn de normen en waarden gebleven :(
Afbeelding
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

mensen hebben zelfs op de vrije dag een heel kort lontje tegenwoordig
goed gereageerd hoor kim of ik zo rustig was gebeleven???? denk het niet
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Dat is nou niet echt wat je noemt een fijn begin van de dag.
Zegt meer over die vent dan over jou Kim, er is gelukkig niets met jullie gebeurd, dat is het belangrijkste, en niet al te lang over zo'n gefrusteerde vent nadenken, zonde van je tijd. 8)
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Jeetje wat een verschrikkelijke mensen heb je toch! Maar wel heel toevallig dat het vaak de wielrenners zijn die nogal egoistisch ingesteld zijn! :mad:
Hier is dat ook niet anders hoor!!! De weg, het bos, binnenpaden alles is van hun :evil: NIET dus!

En Kim, ik vind ook dat je gewoon daar moet blijven wandelen hoor :) Want eerlijk zullen we alles delen, alleen moeten deze mensen daar dan vaak nog achter komen! Op zondag is niet opeens de wereld van hun! Wij hebben ook een zondag om van te kunnen genieten 8) !
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

tjonge jonge wat een fietsbellen heb je er toch bij he!! O NEE die had hij niet :mad:
net wat brigitte064 al schreef: waar zijn de normen en waarden.
ik vind dat je het heel netjes hebt opgelost(brilliante opmerking trouwens :D :lol: )
ach sinds ik roef heb, heet ik ook regelmatig kutwijf en idd ik heb ook een kuthond :roll:

dus wilma i join the club :lol: hebben we dan wel k*t uitjes enzo? naar oostenrijk? naar het mooie kloten :D (sorry maar dat plaatsje heet echt zo :D )
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Annamaria
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annamaria »

Je hebt er bijzondere mensen tussen zitten. Alleen dat taalgebruik al. Maar zo'n opmerking dat hij Olly handmatig zou willen verdrinken, daar krijg ik het een beetje koud van. Dat er zoveel agressie in iemand kan schuilen.(hoe zou zo'n iemand met zijn eigen gezin, als hij dat al heeft, omgaan?)
:zwartkopje: Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden)
:zwartkopje: Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009
:zwartkopje: Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012
:blondkopje: Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013
:blondkopje: Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Olly heeft zonet wat diarree gehad; ik denk dat de spanning van gisteren er ff uit moest ...
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:groteknuffel: voor olly
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Farmill

Ongelezen bericht door Farmill »

Sjonge zeg, wat een rot-ervaring....
Die wielrenners zitten ook altijd met hun hoofd op t stuur en zien niks of niemand tot ze vlakbij je zijn en verwachten dan dat de hele wereld plaats voor ze maakt....

Sneu voor Olly, is ie alweer wat opgeknapt?

(even een foute tip; kun je je stok niet tussen die spaken prikken.. :wink: )
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Goed gedaan Kim,
Hoe gaat het met Olly? Je zou toch zo een stok in de wielen steken bij zulke mensen :mad:
Hopelijk vergeet Olly het snel, ze kunnen al op zo weinig plekken even uitrennen zonder dat ze omver gereden worden of je een bekeuring krijgt :?
:blondpootje: Bommel& Alice
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Euhm nee, die stok in de wielen; daar ben ik dan weer te braafjes voor, plus dat je ook juist moet "mikken", want als de stok Olly raakt, dan kost het me zeker weer een hele tijd vooraleer ze van die angst van de tik verlost is. Heb net een trippie gedaan en mevrouw moest weer poepen (niet normaal want ze drolt normaliter maar 1x/dag), maar ik weet niet of het diarree was of niet want de lijn was gans gespannen en mevrouw drolde in een wei waar ook andere poep en rommel ligt (hihi). Dus ik mag hopen dat mevrouwtje nu verlost is van de spanning!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door jose geurtse »

We gaan er voor dat ze nu alles kwijt is :)
kate
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door kate »

Jeetje dat gaat toch echt helemaal nergens over...
Misschien moet die meneer maar eens bij mij in de klas komen zitten, dan zullen we het eens over normen een waarden hebben!!

Maarre ik begrijp dat zodra ik een hond heb de kans om 'kutwijf' genoemd te worden erg aanwezig is.. 8)
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

kate schreef:Maarre ik begrijp dat zodra ik een hond heb de kans om 'kutwijf' genoemd te worden erg aanwezig is.. 8)
Ja hoor Kate, er is voor sommige mensen niet veel voor nodig om een ander voor k*twijf met je k*thond te bestempelen. Sommige mensen doen het in het bijzijn van hun kinderen.
Over het bijbrengen van normen en waarden gesproken.

Welkom bij de club :wink:
Loesje's liefste

Ongelezen bericht door Loesje's liefste »

Lieve Kim, jouw kalme reactie geeft aan de je hier ver boven staat. Dat dit figuur zo zuur in het leven staat is een straf op zich zullen we maar zeggen...
Plaats reactie