Ik ben blijkbaar een "kutwijf" en heb een "kuthond"
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Jeetje wat een verschrikkelijke mensen heb je toch! Maar wel heel toevallig dat het vaak de wielrenners zijn die nogal egoistisch ingesteld zijn!
Hier is dat ook niet anders hoor!!! De weg, het bos, binnenpaden alles is van hun
NIET dus!
En Kim, ik vind ook dat je gewoon daar moet blijven wandelen hoor
Want eerlijk zullen we alles delen, alleen moeten deze mensen daar dan vaak nog achter komen! Op zondag is niet opeens de wereld van hun! Wij hebben ook een zondag om van te kunnen genieten
!

Hier is dat ook niet anders hoor!!! De weg, het bos, binnenpaden alles is van hun

En Kim, ik vind ook dat je gewoon daar moet blijven wandelen hoor

-
- Speurneus
tjonge jonge wat een fietsbellen heb je er toch bij he!! O NEE die had hij niet
net wat brigitte064 al schreef: waar zijn de normen en waarden.
ik vind dat je het heel netjes hebt opgelost(brilliante opmerking trouwens
)
ach sinds ik roef heb, heet ik ook regelmatig kutwijf en idd ik heb ook een kuthond
dus wilma i join the club
hebben we dan wel k*t uitjes enzo? naar oostenrijk? naar het mooie kloten
(sorry maar dat plaatsje heet echt zo
)

net wat brigitte064 al schreef: waar zijn de normen en waarden.
ik vind dat je het heel netjes hebt opgelost(brilliante opmerking trouwens

ach sinds ik roef heb, heet ik ook regelmatig kutwijf en idd ik heb ook een kuthond

dus wilma i join the club

-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Je hebt er bijzondere mensen tussen zitten. Alleen dat taalgebruik al. Maar zo'n opmerking dat hij Olly handmatig zou willen verdrinken, daar krijg ik het een beetje koud van. Dat er zoveel agressie in iemand kan schuilen.(hoe zou zo'n iemand met zijn eigen gezin, als hij dat al heeft, omgaan?)

-
- Speurneus
- Contacteer:
Sjonge zeg, wat een rot-ervaring....
Die wielrenners zitten ook altijd met hun hoofd op t stuur en zien niks of niemand tot ze vlakbij je zijn en verwachten dan dat de hele wereld plaats voor ze maakt....
Sneu voor Olly, is ie alweer wat opgeknapt?
(even een foute tip; kun je je stok niet tussen die spaken prikken..
)
Die wielrenners zitten ook altijd met hun hoofd op t stuur en zien niks of niemand tot ze vlakbij je zijn en verwachten dan dat de hele wereld plaats voor ze maakt....
Sneu voor Olly, is ie alweer wat opgeknapt?
(even een foute tip; kun je je stok niet tussen die spaken prikken..

-
- Speurneus
Goed gedaan Kim,
Hoe gaat het met Olly? Je zou toch zo een stok in de wielen steken bij zulke mensen
Hopelijk vergeet Olly het snel, ze kunnen al op zo weinig plekken even uitrennen zonder dat ze omver gereden worden of je een bekeuring krijgt
Bommel& Alice
Hoe gaat het met Olly? Je zou toch zo een stok in de wielen steken bij zulke mensen

Hopelijk vergeet Olly het snel, ze kunnen al op zo weinig plekken even uitrennen zonder dat ze omver gereden worden of je een bekeuring krijgt

Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
27-11-2014
Bommel r.i.p. miss you

02-06-2007

-
- Speurneus
- Contacteer:
Euhm nee, die stok in de wielen; daar ben ik dan weer te braafjes voor, plus dat je ook juist moet "mikken", want als de stok Olly raakt, dan kost het me zeker weer een hele tijd vooraleer ze van die angst van de tik verlost is. Heb net een trippie gedaan en mevrouw moest weer poepen (niet normaal want ze drolt normaliter maar 1x/dag), maar ik weet niet of het diarree was of niet want de lijn was gans gespannen en mevrouw drolde in een wei waar ook andere poep en rommel ligt (hihi). Dus ik mag hopen dat mevrouwtje nu verlost is van de spanning!

-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
Ja hoor Kate, er is voor sommige mensen niet veel voor nodig om een ander voor k*twijf met je k*thond te bestempelen. Sommige mensen doen het in het bijzijn van hun kinderen.kate schreef:Maarre ik begrijp dat zodra ik een hond heb de kans om 'kutwijf' genoemd te worden erg aanwezig is..
Over het bijbrengen van normen en waarden gesproken.
Welkom bij de club