Dekking eindelijk in zicht...
-
Loesje's liefste
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Als ze vrijdag pas op 0,6 zat, heeft er zeker nog geen eisprong plaatsgevonden. Die vindt plaats als het progesteron op ongeveer 4 of 6 zit (afhankelijk van de soort test). Dan moeten de eitjes nog 48 uur rijpen voordat ze bevrucht kunnen worden. Dus stel dat het progesteron bij Priska ineens zou doorstijgen en ze bijvoorbeeld vrijdagavond zou ovuleren, wat al vrij onwaarschijnlijk is, dan kan ze pas vanaf ongeveer zondagavond gedekt worden. Nou, dan is maandag ook nog goed.honesto do campo verde schreef:Dit was het advies van de arts en ik vertrouw erop dat ze weten wat ze doen...ze zat op 0.6 gisteren en dat is nog heel erg laag.
Ook hebben ze haar baarmoederslijmvlies bekeken en dat zag eruit alsof ze pas 3 dagen loops was...Het bloed is ook nog erg donker, ze heeft volgens de arts een lange loopsheid en dat klopt![]()
Als ik maar enig twijfel heb dan hang ik gelijk aan de tel voor een afspraak
Ik heb weleens een teef op de 18e en 20e dag laten dekken en eentje op de 17e en 19e dag. Allemaal goede dekkingen. Die eerste teef kreeg 10 pups, de tweede 6.
Jij gaat in ieder geval een spannend weekje tegemoet. Leuk!
Hanneke
-
honesto do campo verde
Priska houd het nog rustig. Vandaag heel veel honden gezien en ze deed naar elke hond een grom en daarna was het goed
. Chagarijnig??
We zijn namelijk vandaag bij tv opnames geweest en komen aankomende donderdag op televisie
Het ging uit van "het Ouderlandse hof", een bejaardentehuis waar Polka en Priska vrijwillerswerk doen: zich laten aaien door demente mensen.
Alle vrijwilligers; dus niet alleen de honden maar ook andere vrijwilligers die iets betekenen in de zorg moesten even gefilmt worden.
Onder de onder waren maar 2 echte reuen aanwezig, de rest was geholpen of teef. Priska had haar broek aan en zijn uit de buurt gebleven van de reuen, haha, dat ging allemaal prima.
Er zullen in de loop van het jaar ook nog opnames komen als de honden aan "het werk" zijn, erg leuk dus!!
Allemaal dus kijken; donderdag 17 maart KRO Kruispunt!!!
Hopelijk weten we maandag meer over de aankomende dekdatum; wordt vervolgt dus...
We zijn namelijk vandaag bij tv opnames geweest en komen aankomende donderdag op televisie
Het ging uit van "het Ouderlandse hof", een bejaardentehuis waar Polka en Priska vrijwillerswerk doen: zich laten aaien door demente mensen.
Alle vrijwilligers; dus niet alleen de honden maar ook andere vrijwilligers die iets betekenen in de zorg moesten even gefilmt worden.
Onder de onder waren maar 2 echte reuen aanwezig, de rest was geholpen of teef. Priska had haar broek aan en zijn uit de buurt gebleven van de reuen, haha, dat ging allemaal prima.
Er zullen in de loop van het jaar ook nog opnames komen als de honden aan "het werk" zijn, erg leuk dus!!
Allemaal dus kijken; donderdag 17 maart KRO Kruispunt!!!
Hopelijk weten we maandag meer over de aankomende dekdatum; wordt vervolgt dus...
-
Marlies
-
honesto do campo verde
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
relaxrex
- Speurneus

- Contacteer:
-
honesto do campo verde
-
roef
- Speurneus

-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
saartjeee
"honesto do campo verde"
Allemaal dus kijken; donderdag 17 maart KRO Kruispunt!!!![]()
Bedoel je maart of februari? Want als het maart is, zet ik het even in mijn agenda, daar ben ik wel erg benieuwd naar!
Hoor vaker verhalen over honden die iets betekenen in de zorg en dat interesseert mij heel erg.
En natuurlijk heel erg veel succes deze week! Ik duim ook voor jullie mee!!
- miranda
- Hele grote hondenneus

Veel succes met de dekking en succes met de spanning of ze wel opgenomen heeft,je laat het verdere verloop toch wel weten???
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018