klopt!! maar we gaan voor de herkansing in hoogstraten hemariska1972 schreef:volgens mijn had je mijn wel gevonden terwijl we ons nummer haalde?labbers schreef:Als ik het zo lees hebben we toch nog heel wat forummers gemist zeg!!
jammer dat we daarna niet meer echt gesproken hebben!!!!
gr mariska
Bram in Eindhoven
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
nee dat zal ik niet zijn geweest, wel hadden ze idd fouten gemaakt met de betaling, maar die man was een ander...ik heb namelijk een vrouw 
ohhhh zie nu dat je het tegen erica had..
foutjeeeeeeee
ohhhh zie nu dat je het tegen erica had..
foutjeeeeeeee
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
-
rimanime
- Speurneus

En daar kunnen alle "U-tjes" van de wereld toch niet tegenopEricaM schreef:
En Rimanine, natuurlijk is Zeer Goed heel erg goed. Maar bij shows ga je toch eigenlijk altijd voor Uitmuntend. Maar trots ben ik zo wie zo op hem hoor. 't Is onze kanjer ongeacht wat voor showresultaat dan ook

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
EricaM
- Speurneus

-
Legend Hessel
- Speurneus

- Contacteer:
-
EricaM
- Speurneus

-
EricaM
- Speurneus

Nou, misschien Leeuwarden dan. Daar gaan we ook naar toe. En in juni is er een clubmatchdag van de NLV. Daar willen we ook naar toe, net als vast heel erg veel labjes van het forum.Tess schreef:Jammer dat ik jullie niet gezien heb! Wij wilden ook gaan, maar onverwachts kwam er wat tussen.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Tess
- Middelgrote hondenneus

Nou Leeuwarden is misschien wel wat ver weg. Voor ons 4 uurtjes rijden...EricaM schreef:Nou, misschien Leeuwarden dan. Daar gaan we ook naar toe. En in juni is er een clubmatchdag van de NLV. Daar willen we ook naar toe, net als vast heel erg veel labjes van het forum.Tess schreef:Jammer dat ik jullie niet gezien heb! Wij wilden ook gaan, maar onverwachts kwam er wat tussen.
-
EricaM
- Speurneus

Dat is wel heel erg verTess schreef:Nou Leeuwarden is misschien wel wat ver weg. Voor ons 4 uurtjes rijden...EricaM schreef:Nou, misschien Leeuwarden dan. Daar gaan we ook naar toe. En in juni is er een clubmatchdag van de NLV. Daar willen we ook naar toe, net als vast heel erg veel labjes van het forum.Tess schreef:Jammer dat ik jullie niet gezien heb! Wij wilden ook gaan, maar onverwachts kwam er wat tussen.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Tess
- Middelgrote hondenneus

Nou, dat is misschien zo gek nog niet. Wij gaan regelmatig naar een hotel in Westerbork, daar zijn ook honden welkom, dus wie weetEricaM schreef:Dat is wel heel erg verTess schreef:Nou Leeuwarden is misschien wel wat ver weg. Voor ons 4 uurtjes rijden...EricaM schreef: Nou, misschien Leeuwarden dan. Daar gaan we ook naar toe. En in juni is er een clubmatchdag van de NLV. Daar willen we ook naar toe, net als vast heel erg veel labjes van het forum.Dan zal de clubmatchdag van de NLV in juni ook wel te ver zijn, want die is in Emmen. Wij combineren dat met een weekje Drenthe, anders zou dat ook voor ons te ver zijn.