Van ruzie naar rust
-
hobie
- Kleine hondenneus

-
Pandora
- Speurneus

Ik vond het meer leerzaam, ook voor mezelfmaria1 schreef:Goed an jullie. Wat ben je dan trots op je hond en jezelf hé.
super
Bij het afscheid nemen zaten ze rustig te wachten en keken ze naar elkaar zonder elkaar te willen opvreten. Zo'n verschil.
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
Pandora
- Speurneus

Dat lijkt me toch niet fijn als iedereen je ontloopt en je jonge reu daardoor alleen maar meer praatjes krijgtroef schreef:idd zo kan het ook![]()
zo speelt roef soms met een enorme duitse herder,iedereen gaat voor hem op de loop want poehhh daar komt ook echt heel wat hond aan die denkt dat hij de lakens uit kan delen.
roef laat het siberisch en beukt even flink terug en iwan(jaja) dimt dan en ze spelen en drentelen samen door het park.
die baas is hier ook heel blij mee,vanaf dat engeheddur één jaar was wilde geen enkele baas zijn hond met hem laten spelen.en het is echt een scheet als je hem kent
Maar ja, ik zoek ze ook wel uit hoor
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
perelaar
- Middelgrote hondenneus

Mooi gedaan!
Een tijdje geleden iets gelijkaardigs meegemaakt, met een man die een onstuimige pitbull van een jaar bijhad. Die man vond het geweldig dat eindelijk iemand honden met zijn hond wou laten spelen
Er zat overigens duidelijk niks kwaad in die pitbull, gewoon een gekke reu zoals Harpo.
Een tijdje geleden iets gelijkaardigs meegemaakt, met een man die een onstuimige pitbull van een jaar bijhad. Die man vond het geweldig dat eindelijk iemand honden met zijn hond wou laten spelen
Er zat overigens duidelijk niks kwaad in die pitbull, gewoon een gekke reu zoals Harpo.
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
-
roef
- Speurneus

ik kijk idd ook wel even wat voor baas er bij hoortPandora schreef:Dat lijkt me toch niet fijn als iedereen je ontloopt en je jonge reu daardoor alleen maar meer praatjes krijgtroef schreef:idd zo kan het ook![]()
zo speelt roef soms met een enorme duitse herder,iedereen gaat voor hem op de loop want poehhh daar komt ook echt heel wat hond aan die denkt dat hij de lakens uit kan delen.
roef laat het siberisch en beukt even flink terug en iwan(jaja) dimt dan en ze spelen en drentelen samen door het park.
die baas is hier ook heel blij mee,vanaf dat engeheddur één jaar was wilde geen enkele baas zijn hond met hem laten spelen.en het is echt een scheet als je hem kentGelukkig heb je daar met je Labrador veel minder last van, dat zijn immers (volgens de 'experts' ) toch maar lamme goedsullen
Volgens mij hebben veel baasjes van enguheddurs daar wel last van.
Maar ja, ik zoek ze ook wel uit hoorIk weet dat deze meneer zijn Akita wel kan houden als het nodig is. Ik kwam laatst een mevrouw tegen die op haar billen achter een jonge Rottweiler reu met flinke praatjes aan hobbelde, daar durf ik mijn jongen dan toch niet aan bloot te stellen, dan neem ik ook even een ommetje
(Ramses was het overigens volledig met me eens, de held
)
roef is nl geen oefenobject voor ongeleide projectielen die door de baas niet onder controle gehouden kan worden.
maar deze herder is het type grote bek en heel heel klein hartje
maar er loopt hier een hele flinke bullterrier en die is nog geen jaar en boekt veel te veel successen bij het"spelen" zelfs roef geeft aan dat hij dit reutje niet moet en mijn wenken naar de baas worden helaas niet opgepakt.
zo gauw we deze jongen spotten gaat roef aan de lijn en lopen we snel door.
roef is geen boxbal en ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als oskar door heeft dat hij de sterkste jongen uit het park is(is hij nu al bijna
-
marions
- Speurneus