Busa
-
ester01
hier sluit ik me volledig bij aan, rust zacht lieve Busa.....Nino&Toosje schreef:Ik krijg hier echt heel veel kippenvel van. Wat vreselijk voor jullie. Zo gevochten voor deze hond, zo je best gedaan.
Maar ik heb heel veel waardering voor het feit dat jullie hem konden laten gaan, in het belang van Busa een keus hebben gemaakt.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Vind het echt erg![]()
-
Labje
- Speurneus

-
Gerritte
- Erelid

groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
Miep
- Speurneus

Tranen druppelen uit mijn ogen hoe moet dat bij jou zijn, ik wens je ontzettend veel sterkte en ik heb diep respect voor je dat je deze keuze kon maken in het belang van je lieverd!!!!! Rust zacht lieve Busa en maak kennis met alle lieverds die jou voor zijn gegaan over de regenboogbrug

Groetjes van Erna
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

ik lees dit bericht met een brok in de keel,dit is zo verd*mde oneerlijk
lieve Busa rust zacht kereltje en achter de regenboog brug kun je nu eindelijk de hond zijn die je wilde zijn
cristine en familie ik wens jullie heel erg veel sterkte met het verlies van jullie kanjer,en heb diep respect dat jullie hem in waardigheid hebben laten gaan.
lieve Busa rust zacht kereltje en achter de regenboog brug kun je nu eindelijk de hond zijn die je wilde zijn
cristine en familie ik wens jullie heel erg veel sterkte met het verlies van jullie kanjer,en heb diep respect dat jullie hem in waardigheid hebben laten gaan.
-
kimito
Lieve Christine,
Mijn vriendin wees me op je berichtje, de tranen sprongen acuut in mijn ogen, en wat doet dit zeer....
Gisteren heb ik met Toon nog naar zijn foto's zitten kijken...alsof het zo moest zijn.
Weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, ik voel me machteloos, boos, heel verdrietig.
Lieve meid, heel veel sterkte en je man ook !
Dit hadden we niet voor ogen he ? toen we de jongens gingen ophalen in maart !!!
Als je er weer een beetje aan toe ben dan mailen/bellen we.
Lieve Busa,
Een dikke knuf van je broer, leef je verder leven boven zonder pijn en ga je ondeugende dingen doen die je hier beneden niet mocht doen!
Houd je andere broers een beetje in de gaten hier beneden !!
We zullen je nooit vergeten, je was Joppe zijn mooiste broer !
Mijn vriendin wees me op je berichtje, de tranen sprongen acuut in mijn ogen, en wat doet dit zeer....
Gisteren heb ik met Toon nog naar zijn foto's zitten kijken...alsof het zo moest zijn.
Weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, ik voel me machteloos, boos, heel verdrietig.
Lieve meid, heel veel sterkte en je man ook !
Dit hadden we niet voor ogen he ? toen we de jongens gingen ophalen in maart !!!
Als je er weer een beetje aan toe ben dan mailen/bellen we.
Lieve Busa,
Een dikke knuf van je broer, leef je verder leven boven zonder pijn en ga je ondeugende dingen doen die je hier beneden niet mocht doen!
Houd je andere broers een beetje in de gaten hier beneden !!
We zullen je nooit vergeten, je was Joppe zijn mooiste broer !
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

-
Bowie
- Speurneus

Lieve Busa als er boven een bruine lab de gekke 5 krijgt als je aankomt is dat vast Sam.
Geniet jij nu ook maar van heel veel pijnloze gekke 5 minuten, ren en race en spring en speel, zoals een labrador hoort te kunnen rennen en racen en springen en spelen.
Dikke knuf voor je baasjes, die jou zoveel meer gunden dan in dit aardse leven voor jou was weggelegd en jou met pijn in hun hart hebben laten gaan.
Het is en blijft oneerlijk dat het niet mocht zijn zoals door jouw baasjes (en vele met hen) voor jou gewenst en gehoopt was.
Sterkte!
Geniet jij nu ook maar van heel veel pijnloze gekke 5 minuten, ren en race en spring en speel, zoals een labrador hoort te kunnen rennen en racen en springen en spelen.
Dikke knuf voor je baasjes, die jou zoveel meer gunden dan in dit aardse leven voor jou was weggelegd en jou met pijn in hun hart hebben laten gaan.
Het is en blijft oneerlijk dat het niet mocht zijn zoals door jouw baasjes (en vele met hen) voor jou gewenst en gehoopt was.
Sterkte!