Ik reed naar een park/bos in de buurt waar we even samen op pad gingen.
*kanttekening: het is zo dat we vanmiddag een behandeling in het ziekenhuis hebben waar we theoretisch zwanger van kunnen worden. Over 2 weken weten we of het gelukt is, na 4 jaar. Dus mijn humeur is niet super...*
Allereerst kwamen we een man tegen met 2 honden, die Benco ook een brokje gaf toen hij, net als zijn honden, bij hem kwam. Ik dacht okee...
Even later kwamen we op een 'eilandje' waar een roedeltje honden rondliep, een stuk of 6, van een uitlaatservice.
De begeleider stond met zijn mobieltje te spelen midden op het veld. Een paar honden komen blaffend op Benco afstuiven, Benco duikt meteen in elkaar.
Ik riep Benco bij me, maar die werd achtervolgd door een mega-hond. Die dus bovenop hem gaat rijden. Ik gaf een brul, maar meneer HUS bleef met zijn mobieltje spelen.
Toen ik er bijna bij was had Benco zich los weten te wrikken, en ik liep gelijk weg van dat eiland af, dan maar ergens anders wandelen.
Ik hoop trouwens niet dat die HUS wandelingen 'verkoopt' aan zijn klanten, want gewandeld wordt er niet. Een uur later stond die pipo nog steeds op dezelfde vierkante meter...
Goed. We gingen verder. Komt er een soort Weimaraner-achtige hond aan, Benco dacht leuk, spelen. Die Weimaraner niet, en die duikt bovenop Benco die piepende de aftocht blaast.
Benco was zo van de belagingen onder de indruk dat hij gezellig dicht bij me bleef lopen (wéér wat geleerd hahaha)
We wandelden weer lekker verder.
Er kwam een énorm dikke hond al kwispelend op Benco afstuiven om te komen spelen.
Benco rende kwispelend weg, en ze deden een soort kat en muis spelletje, zag er leuk uit!
De baas van die hond zei "zozo, mijn hond is actief, dat doet 'ie anders nooit"
Dus ik flap eruit tegen die hond.. Rennen, da's goed voor je
We hebben zo een uurtje lekker rondgewandeld.
we kwamen nog wat keffende kleine hondjes tegen, en een oud besje van 16 dat nog dapper meeliep met de baas en nog kwispelde toen ik tegen haar sprak.
Wat een belevenissen op zo'n ochtend
Vanmiddag naar het ziekenhuis,
en dan hopen dat de komende twee weken snel voorbij gaan en we een positieve test hebben...