Morgen is het zover
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Yep ze was helemaal droog
Wond ziet er ook wel redelijk netjes uit nu, zwelling lijkt alleen weer een heeel klein beetje dikker dan gisteren
Maar dat vind ik nog een beetje lastig om te beoordelen.. Dat houden we nog maar goed in de gaten 
Voor dametje wel erg balen, want normaal gesproken zou ze nu zo'n beetje weer voorzichtig los mogen. Maar goed, een loopsheid duurt ook 3 weken, dus deze periode komen we ook wel door
Wond ziet er ook wel redelijk netjes uit nu, zwelling lijkt alleen weer een heeel klein beetje dikker dan gisteren
Voor dametje wel erg balen, want normaal gesproken zou ze nu zo'n beetje weer voorzichtig los mogen. Maar goed, een loopsheid duurt ook 3 weken, dus deze periode komen we ook wel door
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
stefmail
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Nou houdt het idd maar in de gaten, als de zwelling weer toeneemt zou je bijna denken dat er toch een ontsteking is ontstaan. Sommige honden reageren erg op het hechtdraad..........
Als je het niet vertrouwd zou ik dus niet te lang wachten met overleg met de DA.
Misschien dat een AB kuurtje dan uitkomst kan brengen?
Maar w.s. is dat niet nodig en gaat de wond vanzelf sluiten nu het vocht en het vuil eruit is. Houdt ons maar op de hoogte hoe het gaat. En geen haar een extra dikke knuffel van mij.
Als je het niet vertrouwd zou ik dus niet te lang wachten met overleg met de DA.
Maar w.s. is dat niet nodig en gaat de wond vanzelf sluiten nu het vocht en het vuil eruit is. Houdt ons maar op de hoogte hoe het gaat. En geen haar een extra dikke knuffel van mij.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Terra5
- Speurneus

Ze heeft al AB sinds de operatie. Eigenlijk liep die kuur tot dinsdag, maar is verlengd tot zaterdagSaskia.Bernadette schreef:Nou houdt het idd maar in de gaten, als de zwelling weer toeneemt zou je bijna denken dat er toch een ontsteking is ontstaan. Sommige honden reageren erg op het hechtdraad..........
Als je het niet vertrouwd zou ik dus niet te lang wachten met overleg met de DA.Misschien dat een AB kuurtje dan uitkomst kan brengen?
![]()
Er staat sowieso nog een afspraak voor morgenochtend, mocht de wond er goed uitziet dan mocht ik die afspraak laten vervallen.. Wordt vervolgd dus
Ik heb haar een extra dikke knuffel gegeven
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Vandaag laatste controle gehad en we mogen wegblijven
Wond ziet er netjes en rustig uit. Die kleine zwelling die er nog zit, dat mag nog.
Ze mag alleen nog niet los, nog een weekje aangelijnd.. Dat is wel balen voor het dametje, maar goed we mogen wel lekker wandelen enzo
Ze mag alleen nog niet los, nog een weekje aangelijnd.. Dat is wel balen voor het dametje, maar goed we mogen wel lekker wandelen enzo
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus