Busa
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Heel veel sterkte gewenst met dit grote en oneerlijke verlies
Wat een moedig besluit van jullie om Busa uit zijn lijden te verlossen. Ik hoop voor jullie dat jullie het gebeuren over een tijdje een plekje kunnen geven en daarnaast ook dat aLs jullie in de toekomst voor een nieuw labje gaan, dat jullie niet alweer een labje met LPC krijgen. Je kunt jezelf in ieder geval niets verwijten. Jij hebt alles gedaan wat in je macht lag. Jij bent voorzichtig met hem geweest. Hij is behandeld...de rest hing van het lot af, helaas...
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
miran&joost
- Kleine hondenneus

Heel veel sterkte met dit grote verlies !
Zo hard gevochten, er alles aan gedaan.......
Lieve Busa, speel maar lekker nu je pijnvrij kunt zijn. Ik weet zeker dat ondanks je je vrouwtje zult missen, je blij bent dat ze deze beslissing voor je heeft genomen uit liefde. Wacht haar maar op, tot jullie ooit weer samen zullen zijn.
Zo hard gevochten, er alles aan gedaan.......
Lieve Busa, speel maar lekker nu je pijnvrij kunt zijn. Ik weet zeker dat ondanks je je vrouwtje zult missen, je blij bent dat ze deze beslissing voor je heeft genomen uit liefde. Wacht haar maar op, tot jullie ooit weer samen zullen zijn.
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
-
Simoon
-
Loesje's liefste
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Je moet wel oneindug veel van je Busa hebben gehouden, om dit zware besluit te kunnen nemen, ik wens je alle kracht en sterkte toe om dit inmense verdriet te kunnen verwerken.
-
Zootje
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus