labradorpension de bommel

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Elz

Ongelezen bericht door Elz »

Als wij op vakantie gaan, brengen we Noa bij Labradorpension De Bommel in Wadenoijen. Ze is al helemaal door het dolle als we de snelweg verlaten en kijkt geen seconde meer achterom als ze d'r meenemen. Voor ons een beetje sneu :( , maar we kunnen in ieder geval met een gerust hart op vakantie, want ze heeft het daar duidelijk erg leuk.
Ik vroeg me af of er op dit forum nog meer labradors zijn die het hier net zo naar hun zin hebben als die van ons?
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Heej dat is 10 km bij mij vandaan ik ben er nog nooit geweest maar jij hebt daar goede ervaringen Elz??
Groetjes van Erna
Elz

Miep schreef:Heej dat is 10 km bij mij vandaan ik ben er nog nooit geweest maar jij hebt daar goede ervaringen Elz??
Ja, Noa vindt het in ieder geval geweldig! Ze zitten daar met allemaal labs bij elkaar dus dat is wel zo gezellig en ze mogen veel buiten spelen (behalve om te rusten en na het eten). De medewerkers zijn ook erg aardig en kennen de honden bij naam. Als ik bel om te reserveren hebben ze geen idee wie ik ben, maar als ik Noa noem dan weten ze het meteen. Als het maar 10 kilometer bij jullie vandaan is, dan zou ik het zeker een keer proberen. Voor ons is het verder weg, maar we rijden er graag een eindje voor om.
Ik weet dat er op dit forum mensen zijn die hun hond voor geen goud in een pension zouden achter laten, maar als ik zie hoe blij Noa daar is, dan heb ik geen twijfels.
Geert

Ongelezen bericht door Geert »

hoi Elz

wat leuk dat jij Noa ook brengt naar De Bommel. Dat heb ik dit jaar al 2 keer gedaan met Bailey.

Deze mensen zorgen heel goed voor de Labradors. Bailey heeft eerst een proefnachtje gedaan. Was erg goed verlopen.

Daarna is hij 13 nachten geweest. Hij heeft het erg naar zijn zin gehad. De Bommel plaatst Labradors bij elkaar. De eigenarese is zelf ook fokker. Het is een heel aardige vrouw, haar medewerkers zijn ook vriendelijk en weten echt waar ze het over hebben.

Ik heb dit adres van 2 vriendinnen die daar ook hun Labrador naar toe brengen als ze op vakantie gaan.

Ik nam toen het "verwenarrangement", dan krijgen de heren en dames 1 lekkere traktatie per dag.

Verder heb ik op het terrein alleen maar vrolijke Labradors gezien met leuke eigenaren....

Ik kom er helemaal voor uit Amsterdam (ong 1 uur rijden) maar dat heb ik er natuurlijk absoluut voor over.
Ik op vakantie, dan Bailey ook op een super-vakantie!
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Ik zou Donna daar ook naar toe brengen, maar doordat ze net geopereerd was hebben we onze plannen gewijzigd. Bij de rondleiding was ik heel tevreden. Het ziet er allemaal heel netjes uit en ik hoor alleen maar positieve berichten.
Caya
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

De Bommel is toppie!

Ongelezen bericht door Caya »

De Bommel is een toppension. Onze Dewi is daar geboren.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!
Afbeelding
:zwartpootje: Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
:bruinpootje: Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
:bruinpootje: Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
:zwartpootje: Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
:zwartpootje: Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
:bruinpootje: Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
:bruinpootje: Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Ik bewaar de naam & de link voor in de toekomst :)
Elz

Wat fijn om nog meer positieve ervaringen te lezen. Nu laat ik Noa daar daar straks in de kerstvakantie met een nog geruster hart een weekje achter.
Farmill

Ongelezen bericht door Farmill »

Wij zijn er algelopen zaterdag wezen kijken en het ziet er allemaal goed uit, hele aardige ontvangst ook!!
We hebben de vakantie voor Cooper dan ook meteen geboekt, hij gaat er van 30 juni t/m 20 juli naar toe.

Gaan er in deze periode misschien nog meer labradors van dit forum heen??

Groetjes!
Joy

Ongelezen bericht door Joy »

Farmill schreef:Wij zijn er algelopen zaterdag wezen kijken en het ziet er allemaal goed uit, hele aardige ontvangst ook!!
We hebben de vakantie voor Cooper dan ook meteen geboekt, hij gaat er van 30 juni t/m 20 juli naar toe.

Gaan er in deze periode misschien nog meer labradors van dit forum heen??

Groetjes!
Onze Joy gaat hier ook heen! In de periode van 10 juli t/m 26 juli dus dan zitten ze nog een tijdje samen!
Ik had jou ook een berichtje gestuurd hierover vorige week.. en nu dus ook geboekt!
Groetjes
Farmill

Dat is leuk, dan Zijn Cooper en Joy er idd een 10 dagen samen!!!
Wie weet worden het echte vriendjes, als ze bij elkaar kunne, Cooper is een ongecastreerde reu tenslotte...
Gabrielle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gabrielle »

Ik ben heel benieuwd wat dit kost per nacht per hond. Weet iemand dit? Wij twijfelen nog of we op vliegvakantie gaan of dat we dichtbij op vakantie gaan. In het eerste geval gaan de honden uiteraard niet mee :wink:
Groetjes Gabrielle
Farmill

Gabrielle schreef:Ik ben heel benieuwd wat dit kost per nacht per hond. Weet iemand dit? Wij twijfelen nog of we op vliegvakantie gaan of dat we dichtbij op vakantie gaan. In het eerste geval gaan de honden uiteraard niet mee :wink:
Uit mn hoofd is het voor een labrador 15 euro per nacht, en in het hoogseizoen komt daar 1 euro bij...

Dan ku jer ook nog verwenarrangementen bijboeken, elke dag een snack voor 0,80 euro per dag geloof ik...

Groetjes!
creamo62

Ongelezen bericht door creamo62 »

Spyke heeft hier ook al 2x gelogeerd! Echt top. Voor ons niet echt naast de deur (125 km rijden) maar dat hebben we er graag voor over. Op de dag dat we Spyke weer ophalen krijgen we hem weer helemaal schoon en lekker ruikend mee. De eerste dagen loopt hij thuis nog wat onwenning rond, waarschijnlijk omdat hij zijn "vrienden" mist. Voor de rest slaapt hij superveel want hij is van al dat spelen uitgeput. Wij een fijne vakantie en hij natuurlijk ook! :wink:
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Waar ligt het dan? 15.- is niet goedkoop maarja, dan kun je er in ieder geval wel gerust op zijn dat je hond het ook fijn heet (anders hoef ik toch niet weg..)
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Plaats reactie