help, advies!!
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Ik had überhaupt de vraag hier niet gesteld. Ik kan daar echt met mijn pet niet bij dat je bij dit soort toch ernstige symptomen niet gelijk een DA belt.Sascha schreef:Klinkt inderdaad niet goedhoop maar dat ze eerder naar de DA zijn gegaan. Hopelijk krijgen we straks goed nieuws te horen.
Ikzelf was er bij de eerste twijfel al geweest vanmorgen!
Hoop dat het niet zo ernstig is als de meeste hier vermoeden.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
EdithvanderLinden
Kim is weer beter
Het is toch ongelooflijk hoe ziek een hond kan worden en opeens weer beter. Op weg naar de dierenarts (tuurlijk!), begint Kim opeens te poepen met een beetje diarree en daarna te spugen. Met het spugen kwam er een plastic zakje mee naar buiten. Toen dat zakje eruit was, was ze gelijk helemaal opgeknapt. Voor de zekerheid toch nog naar dierenarts gegaan. Tja een plastic zakje verteerd natuurlijk niet zo lekker, en heeft geprobeerd (via darmen) eruit te komen. Dus dat zat haar de hele dag dwars.
Kim is 8,5 en heeft nog nooit iets opgegeten wat niet eetbaar was. Waarschijnlijk heeft ze het zakje tijdens wandeling gevonden in bosjes en buiten mijn oogbereik opgegeten...... het blijft een lab he?
En voor iedereen die bezorgd was, ik had vanochtend om 9.00 de dierenarts al aan de telefoon voor advies! En ik ga op haar kundigheid af. Ik heb Kim wel goed in de gaten gehouden de hele dag.
Nu is ze weer in orde en heeft ze honger (bijna 24 uur niets gegeten) straks krijgt ze rijst met kip om de darmen nog even de rust te geven.
Dan zal ze lekker gaan slapen op het bankie want ook dat heeft ze bijna nog niet gedaan de afgelopen 16 uur.
Bedankt voor het medeleven en de reactie's.
Groetjes,
Edith
gezonde xxx van Kim
Kim is 8,5 en heeft nog nooit iets opgegeten wat niet eetbaar was. Waarschijnlijk heeft ze het zakje tijdens wandeling gevonden in bosjes en buiten mijn oogbereik opgegeten...... het blijft een lab he?
En voor iedereen die bezorgd was, ik had vanochtend om 9.00 de dierenarts al aan de telefoon voor advies! En ik ga op haar kundigheid af. Ik heb Kim wel goed in de gaten gehouden de hele dag.
Nu is ze weer in orde en heeft ze honger (bijna 24 uur niets gegeten) straks krijgt ze rijst met kip om de darmen nog even de rust te geven.
Dan zal ze lekker gaan slapen op het bankie want ook dat heeft ze bijna nog niet gedaan de afgelopen 16 uur.
Bedankt voor het medeleven en de reactie's.
Groetjes,
Edith
gezonde xxx van Kim
-
sharon66057
- Speurneus

-
donna
- Middelgrote hondenneus

-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Gelukkig een goede afloop 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)