Stel: je wint een miljoen

Respecteer elkaars mening.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Ik zou mijn ouders en schoonouders wat geven, mijn zus uit de schuld halen zodat ze opnieuw kan beginnen en mijn rijbewijs halen.
Misschien ook wel een leuk huisje kopen ( maar ja ik woon nu in een leuke buurt en hele fijne buren dus ik weet niet of ik wel zou willen verhuizen
:D )

En voor de rest lekker zorgeloos genieten van het leven en wat minder werken.
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Ik zou een nieuwe keuken willen, de tuin opnieuw inrichten (want die lijkt af en toe wel een slagveld, met alle gaten die Banjer graaft), en een keer ver weg op vakantie, bijv. naar Hawaii of zo.
Verder zou ik niet zo veel veranderen. We hebben het nu gelukkig ook goed :)
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door marina »

Als ik een miljoen zou winnen nou dan kregen eerst de kinderen een deel .dan van de rest gaan we doen wat we altijd hebben willen doen namelijk elkaar enorm verrassen en genieten SAMEN VAN ELKAAR doen we nu ook al zou het met wat extra geld toch wel wat dromen waar kunnen maken,en wat de hondjes betreft eigenlijk hebben ze niks te mopperen ze gaan uit krijgen eten zijn altijd bij ons.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik zou in ieder geval naar mijn broer in Nieuw Zeeland gaan.
En dan een hele grote safari in Afrika gaan maken.
En dan stoppen met werken en voor het WSPA gaan werken als vrijwilligster en natuurlijk nog meer naar scholen gaan met de honden.
Mijn hypotheek aflossen en mijn kinderen en zussen en broer ook mee laten delen in de geld vreugde.
Maar, aangezien ik nooit voor die beslissing kom te staan, laat mij maar gewoon gezond blijven, dat is , heb ik de afgelopen jaren gemerkt wel de grootste rijkdom in een mensenleven.
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Jamiedepemie »

Een heel leuk huisje op Corsica kopen. Met mijn vriend gaan samenwonen en hele lieve mensen om mij heen die goede zorg leveren.
Leuke kipjes, een varkentje, een paar labjes en katjes.

Genieten van de natuur en stilte.

Dromen maar ! :wink:
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Lupos schreef:absoluut een goede adviseur in de arm nemen, om maximaal rendement uit het geld te halen, liefst leven van de rente (en met een miljoentje kom je best een eind), met de overbleven tijd en ontstane ruimte (verhuizen :wink: ) een rehab-centre voor honden starten wat met name gebaseerd zal zijn op gedrag(sproblemen) :D
Misschien lukt dat ooit ook wel zonder het winnen van geld, maar een wens is het zeker om dit ooit te laten uitkomen!
Jij bent ook al een nuchter mens. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
witje

Ongelezen bericht door witje »

Als ik 1 miljoen zou winnen zou ik de helft gebruiken om een huis te kopen voor de vader van mijn kinderen, op hooguit fietsafstand van mij. hij zou daarin gratis mogen wonen, zodat de kinderen naar hem toe kunnen gaan wanneer ze maar willen, en hem vaker zouden kunnen zien dan om het weekend. Ze hebben er beide veel verdriet van dat hij op 200 km afstand is gaan wonen.
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karlien »

Ik wil graag een boerderijtje met wat kamers en een lapje grond errond!
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Ik zou de hypotheek zeker niet helemaal aflossen om van de vermogensbelasting af te komen. Verder een groot deel beleggen in een gezond bedrijf zodat je van het vermogen af bent. Dan betaal je geen belasting en als je geld moet hebben, verkoop je aandelen. Je neemt risico maar zo maak je wel het meeste geld :wink:. Uiteraard zelf wel een deel houden om ons nieuwbouwhuis te voorzien van rolluiken ed en om wat leuke vakanties te maken.

Ohja, een tweede lab erbij en wat vrije dagen afkopen op mijn werk om hem op te voeden :D.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

als ik 10 miljoen zou winnen zou ik trouwens niet meer gaan werken. Gewoon helemaal niet meer haha
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

ik stop meteen met werken en ik zou een lief klein huisje kopen (hoeft niet groot te zijn, wat moet ik er mee8) ) en lekker shoppen in New-York met mijn beste vriend zoals beloofd :D. Verder wat leuke vakanties en veel leuke dingen doen (hoeft niet zo luxe allemaal) en leven van de rente. Ik zou me geen moment vervelen in ieder geval, het lijkt me echt heerlijk om niet meer voor een baas te hoeven werken!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Ik zou ook direct stoppen met werken en van de rente gaan leven, maar wel vrijwillig leuke dingen met mijn clienten blijven ondernemen paar keer in de week ofzo.
Verder een droomhuisje kopen (wat geen villa hoeft te zijn overigens, liever niet).

En verder mijn tijd gaan besteden aan hondjes, mijn grootste hobby. Keo in de eerste plaats, maar er zouden er dan zeker 1 of 2 bij komen.

Buiten dat vooral niet teveel veranderen, want ik heb het nu ook goed :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
iegie74

Ongelezen bericht door iegie74 »

Een leuk vrijstaand huis met een boomgaard en een leuk schip voor de deur. En lekker shoppen in de pc hooftstraat, maar volgens mij kom ik dan niet met heel veel thuis. De maten van daar pas ik toch niet :D :D
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Ik heb altijd gezegd als ik een grote prijs win in de loterij of ooit onverwachts veel geld krijg, start ik een asiel/opvang voor zwerfhonden en honden uit dodenstations in spanje. En ik zou een huisje met veel grond kopen voor mij en don.

Ohjjjjjaaa en k zou een hele grote hummer (ofzoiets:D of een range rover haha) willen zodat don lekker lang kan liggen ipv nu op mijn kleine achterbankie met dr koppie bijna tegen het plafond hahaha :oops:

Maarrrrr het liefst heb ik natuurlijk gezondheid en geluk
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Mandy schreef:Ik heb altijd gezegd als ik een grote prijs win in de loterij of ooit onverwachts veel geld krijg, start ik een asiel/opvang voor zwerfhonden en honden uit dodenstations in spanje. En ik zou een huisje met veel grond kopen voor mij en don.

Ohjjjjjaaa en k zou een hele grote hummer (ofzoiets:D of een range rover haha) willen zodat don lekker lang kan liggen ipv nu op mijn kleine achterbankie met dr koppie bijna tegen het plafond hahaha :oops:

Maarrrrr het liefst heb ik natuurlijk gezondheid en geluk
helaas kan je dat nou net niet winnen bij de staatsloterij,d e lotto of met een kraslot..

Ach, ik ben eigenlijk nu ook wel tevreden, maar ja, wat financiele ruimte zo wel lekker zijn
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Plaats reactie