1 teelbal
- miranda
- Hele grote hondenneus

Het komt vaker voor dat er maar 1 bal is ingedaald en de andere kan nog in het lieskanaal of in de buik zitten.Helaas moet ik zeggen dat het voor later soms tot teelbalkanker kan leiden.
Het hoeft niet maar er is een verhoogd risico.
Het hoeft niet maar er is een verhoogd risico.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
Martine.jolie
Hier heb je een uitgebreide uitleg hierover.
Wat zei de da er van?
http://www.ossehoofd.nl/cl-hond-crypto.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat zei de da er van?
http://www.ossehoofd.nl/cl-hond-crypto.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Digger (is dan wel geen labrador) heeft ook maar 1 ingedaalde teelbal.
Digger is inmiddels al 8 maanden. Ik hoop dat die teelbal alsnog indaalt, al is de kans nu wel klein.
Er zijn verschillende meningen over de teelballen. In de dieren kliniek waar ik kom met Digger zegt ene dierenarts castreren en de andere zegt gewoon laten zitten. Ik stond/sta dus voor een dilemma, wat ga ik nou doen?
Ik denk dat ik zelf nu wel weet wat ik wil. Ik wil de ingedaalde teelbal laten zitten en de niet ingedaalde teelbal laten verwijderen.
Zo heeft Digger nog z'n hormonen, en zo blijft zijn vacht ook mooi.
Digger is inmiddels al 8 maanden. Ik hoop dat die teelbal alsnog indaalt, al is de kans nu wel klein.
Er zijn verschillende meningen over de teelballen. In de dieren kliniek waar ik kom met Digger zegt ene dierenarts castreren en de andere zegt gewoon laten zitten. Ik stond/sta dus voor een dilemma, wat ga ik nou doen?
Ik denk dat ik zelf nu wel weet wat ik wil. Ik wil de ingedaalde teelbal laten zitten en de niet ingedaalde teelbal laten verwijderen.
Zo heeft Digger nog z'n hormonen, en zo blijft zijn vacht ook mooi.

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
speurneus carola
- Speurneus

tot ca 6 mnd kan die nog indalen, dan is ie nog klein genoeg. daarna zal het er wel niet van komen.
mijn ervaring is om er gewoon niets aan te doen, da willen altijd graag snijden, maar ik heb er meerdere gehad en het gewoon laten zitten.
mocht er toch iets gebeuren is castereren alsnog een optie.
soms wil een balletje op vroege leeftijd met wat hulp alsnog naar beneden komen maar dan moet je wel heeel voorzichtig doen, want hij is ook zo weer terug.
mijn ervaring is om er gewoon niets aan te doen, da willen altijd graag snijden, maar ik heb er meerdere gehad en het gewoon laten zitten.
mocht er toch iets gebeuren is castereren alsnog een optie.
soms wil een balletje op vroege leeftijd met wat hulp alsnog naar beneden komen maar dan moet je wel heeel voorzichtig doen, want hij is ook zo weer terug.
al me kinders uitgevlogen