Beetje late reactie maar ik was even weg geweest hihi
Echt heel erg lief om te zien!!
Ik ben vandaag ook gaan kijken, zal even de link van de foto zoeken en dan hier weer neerzetten!

Onze Senna mag het laatste weekend van maart mee naar huis.. dus we moeten nog geduld hebben, hihi.Marion schreef:Ach wat een scheetje! Wanneer mag ze met je mee naar huis? Onze Senna gaan we zaterdag halen:). Net bench neergezet, riem gehaald en etensbakje..
De officiële naam van Senna is: Queen Qwen of THE Music Forest. Hele mond vol haha

Jaaaa wachten duurt zeker lang.. over 2 weekjes ga ik pas weer kijken! Het is voor mij een stukje rijden maar wil toch zeker 4x gaan voordat ze mee komt.. dan kent ze me toch al een beetjeSaskia.Bernadette schreef:Ach wat een piepklein hondenbeestje zeg.Dat wordt lang wachten, heel lang volgens mij.
Hoi Marion.. Vandaag jullie Senna opgehaald? Was alles goed gegaan?Marion schreef:Ach wat een scheetje! Wanneer mag ze met je mee naar huis? Onze Senna gaan we zaterdag halen:). Net bench neergezet, riem gehaald en etensbakje..
De officiële naam van Senna is: Queen Qwen of THE Music Forest. Hele mond vol haha

Oooooh wat fijn! Dat klinkt inderdaad heel erg goedMarion schreef:Hoihoi
Alles is heel goed gegaan vannacht! Ze werd om half 2 wakker, even gelopen en toen weer slapen. Vervolgens weer om half 7!
Kortom voorbeeldig!
Ze geeft al aan als ze nodig moet! En nu ligt ze weer heerlijk te slapen in de bench