Nog 1 weekje

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Ooooooooh wat een schatje!
Beetje late reactie maar ik was even weg geweest hihi

Echt heel erg lief om te zien!!

Ik ben vandaag ook gaan kijken, zal even de link van de foto zoeken en dan hier weer neerzetten! :D
saartjeee

Ze was echt nog zoooo klein, hihi
Ze hadden nu pas kort hun oogjes open en konden elkaar al horen.. dus allemaal wat gepiep en geblaf :D zooooooooo schattig!! :oops:

Op de foto's is ze 18 dagen oud :verliefd1:

Afbeelding

Senna en ikke (beetje gek getrokken gezicht :? )

Afbeelding

Senna en ikke, 'vingertje + voetje' hihi

Afbeelding

De kleine mup, welcome to the world :verliefd1:

Is ze niet geweldig schattig? :verliefd1:
Marion
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Marion »

Ach wat een scheetje! Wanneer mag ze met je mee naar huis? Onze Senna gaan we zaterdag halen:). Net bench neergezet, riem gehaald en etensbakje..

De officiële naam van Senna is: Queen Qwen of THE Music Forest. Hele mond vol haha
saartjeee

Marion schreef:Ach wat een scheetje! Wanneer mag ze met je mee naar huis? Onze Senna gaan we zaterdag halen:). Net bench neergezet, riem gehaald en etensbakje..

De officiële naam van Senna is: Queen Qwen of THE Music Forest. Hele mond vol haha
Onze Senna mag het laatste weekend van maart mee naar huis.. dus we moeten nog geduld hebben, hihi.
Maar voor jou natuurlijk nu moeilijk om tot zaterdag te wachten? :oops:
Kan ik mij in ieder geval goed voorstellen..

Ik had nog naar de volledige naam gevraagd voor de stamboek papieren en dan heet ze: Litle Jewel
Ik weet alleen niet hoe dit met de kennelnaam gecombineerd wordt maar ik denk dus voluit: Litle Jewel of Stars and Tails :wink: hihi

Is inderdaad echt altijd een hele mond vol :D :lol: haha

Bij jullie nu haar hele plekje al klaar.. dus nu is het alleen nog maar het ritje zaterdag naar huis :applaus: Ben benieuwd hoe het zal gaan.. maar dat komt vast helemaal goed! :applaus:
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Wat een lieverdje, en ze groeien echt heel erg snel hoor :verliefd1: , Vida wordt morgen 6 weken nog 2 to go
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ach wat een piepklein hondenbeestje zeg. :verliefd1: Dat wordt lang wachten, heel lang volgens mij. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
saartjeee

Saskia.Bernadette schreef:Ach wat een piepklein hondenbeestje zeg. :verliefd1: Dat wordt lang wachten, heel lang volgens mij. :wink:
Jaaaa wachten duurt zeker lang.. over 2 weekjes ga ik pas weer kijken! Het is voor mij een stukje rijden maar wil toch zeker 4x gaan voordat ze mee komt.. dan kent ze me toch al een beetje :verliefd1:

Gister in ieder geval fijn kunnen knuffelen, hihi!!
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Ach , wat een lieve puppert :verliefd1:
en wat moet je nog lang wachten!
genieten maar als jullie gaan puppiesnuiven.
saartjeee

Marion schreef:Ach wat een scheetje! Wanneer mag ze met je mee naar huis? Onze Senna gaan we zaterdag halen:). Net bench neergezet, riem gehaald en etensbakje..

Hoi Marion.. Vandaag jullie Senna opgehaald? Was alles goed gegaan?
Zal nu wel erg moe zijn van alles? :roll:
Hoop dat het goed gaat met jullie eerste nacht samen..
Ben benieuwd! :) :applaus:
Marion
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Marion »

Hoihoi

Alles is heel goed gegaan vannacht! Ze werd om half 2 wakker, even gelopen en toen weer slapen. Vervolgens weer om half 7!

Kortom voorbeeldig!

Ze geeft al aan als ze nodig moet! En nu ligt ze weer heerlijk te slapen in de bench :)
saartjeee

Marion schreef:Hoihoi

Alles is heel goed gegaan vannacht! Ze werd om half 2 wakker, even gelopen en toen weer slapen. Vervolgens weer om half 7!

Kortom voorbeeldig!

Ze geeft al aan als ze nodig moet! En nu ligt ze weer heerlijk te slapen in de bench :)
Oooooh wat fijn! Dat klinkt inderdaad heel erg goed :verliefd1:
Geniet er maar van, ben stiekem een beetje jaloers, hihihi :wink: :roll:

Ennuh, als je tijd hebt met de kleine.. dan weer graaaaaaaag foto's :D zo schattig!!
saartjeee

Hoi is het nu met kleine, mooie Senna? :wink: :D
De eerste dagen al goed aan elkaar gewend geraakt?
Plaats reactie