Bono heeft vooral hij nu aan het verharen is een dunne vacht op zijn buik.
Nu valt het mij op dat niet alle labs zo kalig zijn daar. Is dat erfelijk bepaald? Ben benieuwd wat de kenners zeggen, hij is nml onze eerste lab.
Groetjes Elliette
Dunne vacht op de buikstreek
-
elliette
- Kleine hondenneus

-
renate
- Speurneus

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Het hangt een beetje af van waar je hond slaapt. Is dat voor de kachel, dan krijgt hij niet zo'n dikke wintervacht als dat je hem bijvoorbeeld in een kennel laat slapen. De labrador hoort in elk geval een dikke vacht met ondervacht te hebben, die waterdicht en waterafstotend functioneert voor tijdens training oid, waarbij ze moeten zwemmen. Een kale buik is in de winter toch wat frisjes. Maar als je hond binnen slaapt krijgt hij nooit zo'n dikke vacht als dat hij buiten slaapt... dat is nu eenmaal zo en is op zich niets mis mee hoor 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Hier 2 honden, Daan (de jongste heeft VEEL haar op zijn buik) en bij Kay komt het nu ook nu we van voer veranderd zijn, en beide slapen ze gewoon binnen in huis.
Ik weet wel dat toen Kay zijn buik nog "kaal" was de huid ook erg rood was.
In mijn ogen hoort een labrador dus geen kale (of heel dun behaarde) buik te hebben, maar dat is puur op mijn eigen ervaringen van onze honden
Ik weet wel dat toen Kay zijn buik nog "kaal" was de huid ook erg rood was.
In mijn ogen hoort een labrador dus geen kale (of heel dun behaarde) buik te hebben, maar dat is puur op mijn eigen ervaringen van onze honden
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer: