Yara heeft,
In de woonkamer:
1 zwarte plastic mand met schapenvachtje,
2 vloerkleden
In de keuken:
1 bench met schapenvachtje
Buiten:
Een buitenren met binnenhok waar een kussen met piepschuimbolletjes in ligt. Op het kussen ligt.......jawel...........een schapenvachtje.
Yara slaapt 's nachts buiten als het niet vriest.
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Beer ligt 's nachts in de bench en als we thuis zijn op de bank of liever nog op de houten vloer.
We hadden een hondenkussen in de bench, maar die gooide ze telkens opzij om er naast te gaan liggen. Het is duidelijk dat ze het wat koeler heeft. Er ligt nu nog een dun dekentje in de bench en een kussen waar ze dan weer wel graag haar koppie op legt
Als ze niet meer in de bench hoeft ga ik me ook oriënteren op een mand o.i.d. Maar voorlopig blijft ze lekker in de bench. Wel zo veilig voor haar maar ook zeker voor onze spulletjes
Joris heeft ook alleen zijn bench, waar 's nachts een dek in gaat.
Overdag haal ik die er uit, omdat hij die anders door de kamer sleept er stierengevechten mee voert. (ik de stier, hij de vechter) en probeert kleine dekjes te maken
Hij heeft wel lekkere ligkussens gehad, maar die heeft hij gesloopt, dus daar ben ik even mee gestopt (er ligt wel een nieuwe klaar, want we blijven hoop houden )
Wauw! Wat een mooie plekken allemaal. De Jolly paws is echt geweldig maar ook de zelf gemaakte houten manden zijn erg mooi. Bij ons hebben ze 2 kunstof manden, een bench en een soort zitzak tot hun beschikking. 1 mand kleiner dan de ander maat 5 (90 cm) en maat 6 (102 cm) de "zitzak" is 100x70 cm en de bench is 109x72 hierin lag een mooi pluche kleed (gevuld) maar onze kleine Labje Nora (8 mnd) maakt momenteel alles stuk! In de manden lekkere dikke kussens met fleecekleed. Het maakt ze niet zoveel uit liggen overal even lekker. "Mama Xara" moeder van Nora lag altijd nog in de bench vond ze prettiger dan mand of kleed. Sinds Nora's komst moest ze de bench echt afstaan aan deze kleine puppedup maar nu we "tijdelijk" een extra bench hebben neergezet (90x56) heeft ze die in beslag genomen ookal past ze er maar net in . Op de bank mogen ze bij ons niet maar de vloer (met vloerverwarming) is ook een lekkere slaapplek.
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Asta heeft een mand in de kamer, met een groot kussen erin maar daar ligt ze alleen in als het moet, anders op de bank. Op de slaapkamer had ik een mand staan maar weggedaan want asta ligt net zoals izzy het liefst in knieholtes van mij
Guus heeft zijn eigen kussen voor de schuifpui in de keuken
Als we in de huiskamer zitten, ligt hij meestal languit op het kleed en natuurlijk heeft hij ook nog zijn benchie met vetbed en olifantknuffel
Twee biabedden en die zijn hier favoriet, dan nog een kunststofmand en een hele mooie van de wehkamp.
verder een mooi leren bankstel ( eigenlijk bedoelt voor mensen) en snachts op een bed tegen het vrouwtje aan is ook erg lekker.
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Maggie heeft een kunstof mand met een heeul dik kussen erin tot haar beschikking. Daar ligt ze heerlijk in. Maar... Als er ergens voeten op de vloer staan, dan weet ze die heel goed te vinden. Die van ons is echt een voetzoekertje
Als we in de woonkamer zitten (we zitten meestal aan de eettafel en daar staat de mand ook) dan heeft ze de bench (nu nog) tot haar beschikking. Daarnaast zijn er een hoop voeten als we daar zitten en we hebben een dekbed voor haar waar ze op mag liggen. De bench gaat zeer binnenkort weg, omdat ze hier geen gebruik meer van maakt
maup heeft een hondenbed van dog's companion. Toevallig heb ik m vandaag weer wat bijgevuld.. Bevalt ons prima. We hebben maat M. Dat is op zich wel groot genoeg, maar maat L zou eigenlijk beter zijn denk ik