Welk speeltje?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

Debby schreef:Voor Fayth heb ik een dinobone gekocht (ideaal)en koop speeltjes bij de action, fantastische speeltjes en spot goedkoop... Fayth haar favoriet is een gele piepbal (lijkt op een voetbal (maar dan klein), te koop bij de dierenwinkel) die ze al 5 maanden heeft.
Ik had ook een soort dinobone, die heeft het denk ik 3 weken gered.
Ik koop nu ook speeltjes bij bijv. Euroland, een touwtje voor 1 euro.
Maar als dat na 10 min kapot gaat, blijft het natuurlijk een duur grapje 8)
marleen_vb

Ongelezen bericht door marleen_vb »

Jeetje, wat jammer zeg dat Bailey alles zo snel kapot krijgt! Ik zou het dan verder ook niet weten? Wat ik weleens doe is bij bijv de leen bakker een kussen kopen wat in de uitverkoop is voor 1 of 2 euro, daar kan Blaize ongeveer een maand mee doen. Maar goed, de wubba is bij ons ook nog heel dus misschien dat Blaize toch wat zachtaardiger speelt!
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

marleen_vb schreef:Jeetje, wat jammer zeg dat Bailey alles zo snel kapot krijgt! Ik zou het dan verder ook niet weten? Wat ik weleens doe is bij bijv de leen bakker een kussen kopen wat in de uitverkoop is voor 1 of 2 euro, daar kan Blaize ongeveer een maand mee doen. Maar goed, de wubba is bij ons ook nog heel dus misschien dat Blaize toch wat zachtaardiger speelt!
Ja het is idd jammer. Maar op den duur worden zn tanden minder scherp, door bijv botten die hij krijgt. Maar goed, soms geef ik hem ook een oude sok, met wat snoepjes erin, is hij ook weer even zoet :wink:
Lioness

Ongelezen bericht door Lioness »

Had ook een Wubba gekocht, de slierten liggen er al bijna af :(
Maar de Zwarte Kong, goodie bone ofzo, daar heeft ze al de hele middag op liggen knagen en die vertoont nog geen eens bijtsporen.
Ruikt wel een beetje naar rubber, zeker als die nat van de kwijl is, maar dat maakt voor Jessy niks uit.
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

hier blijft de kong goed heel. Daar hebben ze inmiddels ook verschillende speeltjes van dacht ik?

En verder heb ik een massieve rubber bal. Die blijft ook heel. Tsja en de 2 lekke voetballen die we een keer onderweg hebben gevonden blijven favoriet :) Die zijn al stuk, maar blijven leuk :P
Plaats reactie