Weet niet of jullie er al weer last van hebben, maar hier in Zeeland zijn de teken weer actief. Dus opletten geblazen en de hondjes goed controleren na een boswandeling enz. En natuurlijk behandelen zodat ze geen teken krijgen.
esmoezie schreef:ojee, nu alweer?
Ik ga zo met Keo de bossen in, hij is een ware tekenmagneet. Dus dan weet ik nadien of ze in Brabant ook weer aanwezig zijn.
Nou en of is de wekker voor de teken hier al afgegaan. Ik heb er al weer verschillende afgehaald. Rotbeesten, bah!
milo schreef:Kun je ook gewoon knboflook door het eten doen?
)
Verse knoflook kan maar pas op met een teveel aan knoflook. Dit veroorzaakt bloedarmoede en bij grote hoeveelheden ook vergiftiging. 3x per week een 1/2 teentje verse knoflook voor een hond van 30 kg wordt aangeraden. Of dat voldoende is om teken tegen te gaan ?????
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Bedankt voor de waarschuwing.Ik heb ze gelukkig nog niet gezien bij Sjammai of Binky maar hier in het bos (ook in Zeeland) zullen ze waarschijnlijk ook binnenkort weer te vinden zijn.Grrr.....morgen maar weer beginnen met Advantix.Enne mensen....vergeet jezelf niet te controleren!!!
vanmiddag hier ook het bos ingeweest en ja hoor de teken waren er weer.
nog niet zoveel, maar ik zag ze weer lopen op de honden.
wat helpt nog meer behalve knoflook?