Roze neusje...

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Mariska+Noa

Roze neusje...

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Ik wist niet goed in welk onderwerp ik het moest plaatsen, dus dan maar hier :)
Noa z'n neus is sinds november roze.. manlief kan niet wachten tot ie weer zwart wordt. Zit dat er nog in en zo ja, wanneer komt de kleur ongeveer terug??
Brellow
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Brellow »

mijn Golden Retriever heeft dit ook gehad....zn neus is gewoon roze gebleven.
Ze verliezen gewoon het pigment, kan normaal gesproken totaal geen kwaad gelukkig
Afbeelding

Met heel veel dank aan Sarah!
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Bommels neus was zwart toen hij pup was in de winter kleurt zijn neus rode in de zomer wat naar het rozebruin, zwart is niet meer terug gekomen :shock: (Dat vond ik wel heel mooi staan) Nu heeft hij een schattig neusje :blondpootje:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Re: Roze neusje...

Ongelezen bericht door Sascha »

Mariska+Noa schreef:Ik wist niet goed in welk onderwerp ik het moest plaatsen, dus dan maar hier :)
Noa z'n neus is sinds november roze.. manlief kan niet wachten tot ie weer zwart wordt. Zit dat er nog in en zo ja, wanneer komt de kleur ongeveer terug??
Dagelijks vlierbestabletten geven, dat wil wel helpen om de neus weer mooi zwart te krijgen na de winterperiode :)
Afbeelding
laika
Speurneus
Speurneus

Re: Roze neusje...

Ongelezen bericht door laika »

Sascha schreef:
Mariska+Noa schreef:Ik wist niet goed in welk onderwerp ik het moest plaatsen, dus dan maar hier :)
Dagelijks vlierbestabletten geven, dat wil wel helpen om de neus weer mooi zwart te krijgen na de winterperiode :)
dat heb ik 1 jaar lang gedaan nou mooi geen zwart neusje meer terug gekregen
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Daar zal wel verschil in zitten per hond Laika, maar een hond van 1 1/2 jaar hoeft nog niet een roze neus rond te lopen, het is zeker het proberen waard om het bij Noa te bekijken of het helpt!

Ze worden nooit meer PIKZWART maar roze zijn ze zeker niet als je ze dagelijks zoals hier 4 per dog geeft aan de blondjes :)
Aygo haar neus heeft er wel baat bij :wink:

Alleen Sascha haar neus word door de ouderdom nu steeds meer roze, maar ook de rest van haar snuit /kopje zijn niet meer donker als vroeger, maar steeds meer grijs aan het worden.
Dus die krijgt de laatste maanden ook maar geen vlierbestabletten meer 's morgens, maar dit hoort nu eenmaal bij een ouder wordende hond :wink:
Afbeelding
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

Sascha schreef:Daar zal wel verschil in zitten per hond Laika, maar een hond van 1 1/2 jaar hoeft nog niet een roze neus rond te lopen, het is zeker het proberen waard om het bij Noa te bekijken of het helpt!

Ze worden nooit meer PIKZWART maar roze zijn ze zeker niet als je ze dagelijks zoals hier 4 per dog geeft aan de blondjes :)
Aygo haar neus heeft er wel baat bij :wink:

Alleen Sascha haar neus word door de ouderdom nu steeds meer roze, maar ook de rest van haar snuit /kopje zijn niet meer donker als vroeger, maar steeds meer grijs aan het worden.
Dus die krijgt de laatste maanden ook maar geen vlierbestabletten meer 's morgens, maar dit hoort nu eenmaal bij een ouder wordende hond :wink:
shanna is nog niet zo oud en had het al toen ze 1jaar was eerst dacht ik ja door de vlierbes komt hetb terug toen ze drachtig was had ze een wat zwartere neus maar nu heel zacht wel wat donkerder rose neusje
Afbeelding
zo was ze\
Afbeelding
zo is haar neus nu
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

toch neits mis met die neus van shanna? :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

in de winter is de neus van roef bruin en in de zomer zwart.
ik gaf zwarte bessensap,maar dat werkte niet in de winter verkleurd roefs neus gewoon.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Plaats reactie