bruine labrador
Kan ook niet anders Massi is broer van Millie (Fleurtje toen ze nog bij ons woonde)..witje schreef:Massi is ook een bruintje, maar is rustig en luistert heel erg goed, heeft echt niets met kleur te maken.
Marijke

Fleurtje luisterd ook prima..! Al moet ik zeggen dat wel wel eens bananen in haar oren had, maar dat komt in de beste families voor.
Nou dan zijn die mensen niet goed snik.....
Mexx komt zeker niet met bench en al de kamer door.
Hij is blij en iets te blij als er iemand binnen komt maar dat zijn de meeste labs.
Trainen, opvoeden en consequent zijn is belangrijk.
Ik heb een dochter van 1.5 jaar oud en die 2 kunnen prima samen.
Lekker door de tuin banjeren en spelen in huis.
No problem en zeker niet druk
Mexx komt zeker niet met bench en al de kamer door.
Hij is blij en iets te blij als er iemand binnen komt maar dat zijn de meeste labs.
Trainen, opvoeden en consequent zijn is belangrijk.
Ik heb een dochter van 1.5 jaar oud en die 2 kunnen prima samen.
Lekker door de tuin banjeren en spelen in huis.
No problem en zeker niet druk
hahaha een beetje pit mag hoor, maar een bench die door de kamer vliegt was nu ook weer niet de bedoeling
Ja wij hopen ook heel erg dat alles doorgaat.
Stiekem denk ik steeds, hoe groot is de kans op een nest met alleen teefjes? niet zo heel groot , ja je kan jezelf echt lekker gek maken hoor als je nog even moet wachten hihihi
Ach is gezond toch? een flinke dosis enthousiasme is toch echt nodig bij zo'n lekker puppie

Stiekem denk ik steeds, hoe groot is de kans op een nest met alleen teefjes? niet zo heel groot , ja je kan jezelf echt lekker gek maken hoor als je nog even moet wachten hihihi

Ach is gezond toch? een flinke dosis enthousiasme is toch echt nodig bij zo'n lekker puppie

-
- Middelgrote hondenneus
-
- Grote hondenneus
Het is een fabel die allang rondgonst maar volledig op niets gebaseerd is. Een karakter bepaald hoe druk een hond is niet de kleur. Net zoals mensen denken dat er veel verschil is tussen een reu en een teef. Je hebt hele dominante teven en hele watjes van reuen dus ga lekker op je eigen gevoel af en kies een pup die bij jullie gezin past. Een goede fokker kan je daar prima over adviseren!
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
-
- Hele grote hondenneus
Pascal en Linda schreef:hahaha een beetje pit mag hoor, maar een bench die door de kamer vliegt was nu ook weer niet de bedoeling![]()

Ik haal volgende week zaterdag mijn bruin meisje op.. haar nest bestond uit 7 reuen en 1 teefje, hihihi

Maar ook ik denk dat het niks met kleur te maken heeft hoor! Het is vaak de opvoeding van een hondje.. Sommige mensen weten niet goed hoe ze een hond moeten opvoeden.
Iedere hond (kleur, ras maakt niet uit) krijg je verpest.. en zo ook krijg je iedere hond (kleur, ras maakt niet uit) gewoon goed en gezellige opgevoed! Dat is mijn mening

Heel veel plezier en succes nog even met het afwachten!
Ik hoop dat er een lieve pup voor je bij zit!
Bij wie sta je eigenlijk op de lijst?

ja helemaal mee eens hoor! alle honden kun je verpesten of goed opvoeden. en ik heb inderdaad ook niet het idee dat dat aan kleur of ras ligt
We staan op de lijst bij van de toriahoeve in haaksbergen.
Er is geen site van helaas maar ze gaat iedereen op de hoogte houden met mailtjes en foto's.Nog 1 week en dan worden de pups geboren.
Ik heb er zin in en ben heel benieuwd
Mocht het doorgaan zal ik natuurlijk ook hier even een foto'tje plaatsen van de kleintjes
We staan op de lijst bij van de toriahoeve in haaksbergen.
Er is geen site van helaas maar ze gaat iedereen op de hoogte houden met mailtjes en foto's.Nog 1 week en dan worden de pups geboren.
Ik heb er zin in en ben heel benieuwd

Mocht het doorgaan zal ik natuurlijk ook hier even een foto'tje plaatsen van de kleintjes