bruine labrador

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Max was een hele rustige, evenwichtige hond.
Wel ietwat eigenwijs.
Maar druk? nee absoluut niet.
Hanny

Ongelezen bericht door Hanny »

witje schreef:Massi is ook een bruintje, maar is rustig en luistert heel erg goed, heeft echt niets met kleur te maken.

Marijke
Kan ook niet anders Massi is broer van Millie (Fleurtje toen ze nog bij ons woonde).. :D :D

Fleurtje luisterd ook prima..! Al moet ik zeggen dat wel wel eens bananen in haar oren had, maar dat komt in de beste families voor.
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

Nou dan zijn die mensen niet goed snik.....

Mexx komt zeker niet met bench en al de kamer door.
Hij is blij en iets te blij als er iemand binnen komt maar dat zijn de meeste labs.
Trainen, opvoeden en consequent zijn is belangrijk.

Ik heb een dochter van 1.5 jaar oud en die 2 kunnen prima samen.
Lekker door de tuin banjeren en spelen in huis.
No problem en zeker niet druk
Pascal en Linda

Ongelezen bericht door Pascal en Linda »

hahaha een beetje pit mag hoor, maar een bench die door de kamer vliegt was nu ook weer niet de bedoeling :lol:
Ja wij hopen ook heel erg dat alles doorgaat.
Stiekem denk ik steeds, hoe groot is de kans op een nest met alleen teefjes? niet zo heel groot , ja je kan jezelf echt lekker gek maken hoor als je nog even moet wachten hihihi :?

Ach is gezond toch? een flinke dosis enthousiasme is toch echt nodig bij zo'n lekker puppie :D
Veerle

Ongelezen bericht door Veerle »

Ik heb het idd ook wel eens gehoord. Ik vraag me af waar die ''wijsheid'' toch vandaan komt en waar het op gebaseerd is!? Ik heb ook een bruine beer en het is de grootste schat die ik ken (natuurlijk :wink: ). Buiten lekker rennen en spelen en binnen heerlijk rustig!
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

De grootste LARIEKOEK!! :wink:
Het karakter en uit welke lijnen (genen paps & mams), spelen de hoofdrol.. :D
Alvast veel voorpret met jullie pupsel.. :verliefd1:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
lien86

Ongelezen bericht door lien86 »

ik hoorde dat ook van een collega van mij: bruine en zwarte waren erg eigenwijs.
toen dacht ik al jahoor dat ligt zeker aan het kleurtje haha.

vraag me idd ook af hoe mensen daar aan komen?

maar ik heb een bruin reutje en hij is wel eens druk en eigenwijs maar wel te handelen hoor :)
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

hihi dan zouden er in een nest zwarte en bruine pups hele grote verschillen zitten 8)
Hier zowel bruin als zwart, het gaat mi om de lijn waar ze uit komen en niet zozeer de kleur.

Anouschka
Pascal en Linda

haha ja daar zeg je wat, inderdaad zie het al voor me van bv 4 zwarte en 4 bruine 4 stuiterballen aan de borst en 4 keurig nette rustige labjes 8)
lijkt mij niet echt lochisch...
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Het is een fabel die allang rondgonst maar volledig op niets gebaseerd is. Een karakter bepaald hoe druk een hond is niet de kleur. Net zoals mensen denken dat er veel verschil is tussen een reu en een teef. Je hebt hele dominante teven en hele watjes van reuen dus ga lekker op je eigen gevoel af en kies een pup die bij jullie gezin past. Een goede fokker kan je daar prima over adviseren!
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Pascal en Linda

Ach we zijn op alles voorbereid of het nu een fabel is of niet hahaha
laat maar komen hoor, we hebben er helemaal zin in :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :D :D :D
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Onze bruine kanjer Chester was heel erg dominant, maar een karakter uit duizenden, zo lief zo gemoedelijk.
Kleur maakt niets uit, veel plezier met jullie nieuwe pupsel, groetjes ook van Bolton. :wink:
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Pascal en Linda schreef:hahaha een beetje pit mag hoor, maar een bench die door de kamer vliegt was nu ook weer niet de bedoeling :lol:
Ja wij hopen ook heel erg dat alles doorgaat.
Stiekem denk ik steeds, hoe groot is de kans op een nest met alleen teefjes? niet zo heel groot , ja je kan jezelf echt lekker gek maken hoor als je nog even moet wachten hihihi :?

Ach is gezond toch? een flinke dosis enthousiasme is toch echt nodig bij zo'n lekker puppie :D

:D Zal ik je dan even gerust stellen?
Ik haal volgende week zaterdag mijn bruin meisje op.. haar nest bestond uit 7 reuen en 1 teefje, hihihi :lol:

Maar ook ik denk dat het niks met kleur te maken heeft hoor! Het is vaak de opvoeding van een hondje.. Sommige mensen weten niet goed hoe ze een hond moeten opvoeden.

Iedere hond (kleur, ras maakt niet uit) krijg je verpest.. en zo ook krijg je iedere hond (kleur, ras maakt niet uit) gewoon goed en gezellige opgevoed! Dat is mijn mening :wink:

Heel veel plezier en succes nog even met het afwachten!
Ik hoop dat er een lieve pup voor je bij zit!

Bij wie sta je eigenlijk op de lijst? :) Ook leuk om te weten.. kunnen we eens mee spieken hihi :applaus:
Pascal en Linda

ja helemaal mee eens hoor! alle honden kun je verpesten of goed opvoeden. en ik heb inderdaad ook niet het idee dat dat aan kleur of ras ligt
We staan op de lijst bij van de toriahoeve in haaksbergen.
Er is geen site van helaas maar ze gaat iedereen op de hoogte houden met mailtjes en foto's.Nog 1 week en dan worden de pups geboren.
Ik heb er zin in en ben heel benieuwd :D
Mocht het doorgaan zal ik natuurlijk ook hier even een foto'tje plaatsen van de kleintjes :verliefd1:
Pascal en Linda

oja en heel veel plezier natuurlijk as zaterdag
Laat je nog even weten hoe alles verlopen is de eerste dagen? Ik ben benieuwd :D
Plaats reactie