Gisteren was het dan eindelijk zover! Op naar Hardenberg voor een fotoshoot bij Bert en Marjolein. Jochem was nog geen 2 tellen binnen en had al meteen een knuffel veroverd. Na even bij te zijn gekomen zijn we flink bezig geweest met het maken van de foto's. Jochem was makkelijk af te leiden met een paar snoepjes en toen Marjolein ook nog een piepkip bleek te hebben was Jochem helemaal helemaal in zijn element. Maar het allerleukste was toch wel Marjolein zelf! Jochem is helemaal fan van haar geworden. Na afloop nog even kunnen knuffelen met Hessel en Millie ( wat een schatjes zijn dat) en gisteren avond al een voorproefje in onze mailbox. Kijken jullie even mee naar onze knappe vent?
Laatst gewijzigd door Koor op 21 mar 2011, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wauw Cora wat zijn de foto's prachtig geworden!!
Jochem staat er heel er mooi op, en die foto van jullie samen is ook erg leuk!
Dat hebben Bert en Marjolein weer super gedaan!
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Leuke foto's van een mooie kerel. De rest zal vast ook schitterend zijn.
Wij krijgen zondag de door ons bestelde foto's in het groot thuis gebracht door Bert en Marjolein
Dan mogen we met zijn allen pronken met onze dames aan de wand
Martijn heeft een mega canvas besteld voor op de muur boven de bank in zijn eigen woning Heeft hij toch nog de dogs elke dag bij hem
Sascha schreef:Leuke foto's van een mooie kerel. De rest zal vast ook schitterend zijn.
Wij krijgen zondag de door ons bestelde foto's in het groot thuis gebracht door Bert en Marjolein
Dan mogen we met zijn allen pronken met onze dames aan de wand
Martijn heeft een mega canvas besteld voor op de muur boven de bank in zijn eigen woning Heeft hij toch nog de dogs elke dag bij hem
Ik kan niet wachten om de rest van de foto's te zien! Jullie dames zullen vast heel mooi aan de wand pronken!
sharon66057 schreef:Wauw Cora wat zijn de foto's prachtig geworden!!
Jochem staat er heel er mooi op, en die foto van jullie samen is ook erg leuk!
Dat hebben Bert en Marjolein weer super gedaan!
Ben nu al helemaal blij! Ben benieuwd naar de rest van de foto's.
Bert en Marjolein hebben het zeker super gedaan. Ze hebben ons een geweldige middag bezorgd en kan het iedereen aanraden!