Gisteren bericht van de fokker gekregen (na het invullen van een vragenlijst) dat zij ons op de wachtlijst heeft geplaatst voor een zwarte reu.
Als alles goed verloopt dan worden de pups rond 19 april geboren.
De mama is Sara (Special Memory van de Florettyhof) en de papa is Bonkje (Fairywood's Aquarius).
Hahaha...dan zal ik nu maar al beginnen met voorslapen en uitrusten voor als die kleine druktemaker in huis komt. Maar ik heb het er graag voor over.
We zijn hier al heel lang mee bezig, wel of geen hond. Maar uiteindelijk na een paar jaar van wel of niet is het dus WEL geworden.
Hier hebben we ook jaren gedaan over de beslissing wel of geen hond. Zyva is nu bijna 7 maanden en we hebben er nog geen moment spijt van. Echt nooit geweten dat je zo verliefd kunt zijn op je hond . Het is elke dag genieten. Dus veel plezier met de voorpret, dat is ook al genieten.
Rena schreef:De mama is Sara (Special Memory van de Florettyhof) en de papa is Bonkje (Fairywood's Aquarius).
Hahaha...dan zal ik nu maar al beginnen met voorslapen en uitrusten voor als die kleine druktemaker in huis komt. Maar ik heb het er graag voor over.
We zijn hier al heel lang mee bezig, wel of geen hond. Maar uiteindelijk na een paar jaar van wel of niet is het dus WEL geworden.
Erg aardige mensen van de Florettyhof !
En een mooie combinatie Sara met Bonkje