ik had een leuk weekend

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

ik had een leuk weekend

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Ik had een geweldig weekend. Ik denk dat jullie allemaal jaloers op mij zullen zijn 8) !
Vrijdag vierde mijn vrouwtje haar verjaardag met heel wat vrienden en vriendinnen en mocht ik gaan logeren bij mijn favouriete opa en oma. Zij verwennen mij altijd, zegt vrouwtje....Ik weet nergens van 8) Zij hebben mij veel geknuffeld, veel met mij gespeeld, met mij door de stromende regen gewandeld, heel veel lekkere dingen gegeven. De dag erna vond ik het toch wel een beetje eng toen ik wakker werd en toen ben ik begonnen met zacht piepen. Toen zij niet reageerden, heb ik het maar harder gedaan en ik mocht ik bij opa en oma in bed. Dat heb ik verbouwd :twisted: en daarna kreeg ik twee appels :D Dat was heerlijk!
Ik was toch wel erg blij dat vrouwtje en baasje mij kwamen halen ook al heb ik het altijd heel erg leuk bij opa en oma. Wij zijn met de auto naar huis gereden en toen hadden baasje en vrouwtje een verrassing: wij ging wandelen met de hondenschool! Dat vond ik zo leuk! Uiteraard werd ik een beetje enthousiast van al die hondjes en heb ik getrokken aan de riem. Opeens kwamen wij op een eenzaam stuk uit en daar mochten alle hondjes los. Er waren zo ongeveer 50 honden mee op de wandeling en zeker de helft mocht los rennen. Baasje en vrouwtje wilden mij eigenlijk niet loslaten, omdat ik altijd zo wild ben :mad: , maar volgens de trainer moesten ze het gewoon proberen en zou het zich vanzelf wel oplossen. Ik mocht dus ook los en wat heb ik genoten! Ik heb met heel veel hondjes gespeeld en gerend. En ik ben helemaa niet wild geweest; volgens baasje en vrouwtje was ik heel sociaal en zij waren trots p mij Een hond wilde doen alsof hij sterker was dan mij, maar dat laat ik mij niet zo snel gevallen...Uiteindelijk moest ik wel toegeven, die witte herder was toch sterker....Ook heb ik geprobeerd om op een teefjes beagle te rijden. Daar waren baasje en vrouwtje niet blij mee en hebben mij aangelijnd. Toen ik mij weer goed gedroeg, mocht ik weer los en ik heb dat teefje niet meer lastig gevallen. Ik ben ook met vijf hondje een grote modderplas ingedoken :D Dat was gewoon super leuk; ik zag weer uit als een varken :D Ook was er een hond die mij niet aardig vond :shock: Tot twee keer toe wilde hij mij aanvallen. Ik was heel erg geschrokken en ben met mijn hoofd tegen baasjes zijn knie aangestoten (daar heeft hij al twee dagen last van :oops: ) Na het wandelen zijn wij een broodje gaan eten met een kopje soep en ik mocht ook mee! Eigenlijk wilde baasje en vrouwtje na het wandelen meteen naar huis, maar de andere leden haalden hun toch over om even te blijven en om mij een kans te geven. Wederom heb ik mij goed gedragen :D
Zondag, tenslotte, was ook geweldig. Vrouwtje en baasje joggen met een groep mensen en ik mocht mee. Ik ben met baasje en een gedeelte van de groep gaan joggen en ik werd hier erg vrolijk door. Volgens baasje was ik de hele tijd aan het lachen. Ook heb ik vreugdesprongetjes tijdens het rennen gemaakt. Wij zijn wel een flink stuk gaan rennen, maar ik was daarna helemaal niet zo moe. Aan het einde van de middag is mijn vrouwtje daarom nog een halfuurtje gaan apporteren. Dat vind ik zo leuk en ik begin het steeds beter te doen! De weekenden zijn altijd leuk, maar dit weekend was wel het leukste van altijd.

Groetjes en een :pootje: van Max
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Zo Max wat heb jij een geweldig weekend gehad,misschien doen ze het komend weekend weer :)
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Zo'n weekend wil jij altijd wel. Fijn dat je je zo goed hebt gedragen.......ze gaan dit vast vaker met je doen!
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

:klasse: Dat klinkt als een top weekend, Max !
Ik had ook een beetje op zo'n weekend gehoopt.
Maar dat liep toch wat anders :mad:
Ik ging mee met het vrouwtje in de auto en toen kwamen we op een plek met allemaal hondjes zoals ik. Groot, klein, geel, bruin en zwart net als ik. Dus ik dacht dit is feest! :feest5:
Maar het vrouwtje was een beetje tuttig met me, die wilde me niet te veel laten spelen met andere honden. Maar gelukkig dachten de andere hondenbaasjes daar anders over :wink: . En voor ik het wist stond er weer een speelmaatje voor me klaar. En of het nou een pup was of een volwassen hond dat maakte voor mij niet uit. Maar toen moesten de puppies met een meneer mee. Dus ik dacht: gaan we daar lekker met elkaar spelen, nou niet dus. :confused:
Van die meneer, moest het vrouwtje steeds oefeningen met mij doen.
Zit (kan ik allang, had alleen geen zin om dat daar te laten zien).
En aandacht voor het vrouwtje en volgen. Nou mooi niet :twisted: , ik wilde spelen en omdat dat niet mocht ben ik lekker gras gaan eten.
En toen het afgelopen was, dacht ik kunnen we eindelijk verder spelen..
Nee, toen ging er een hele grote hond met zijn poten op mijn pootje staan :cry: . Toen was de lol er echt af en was ik blij dat we naar huis gingen. Thuis hebben ze me de rest van de dag haast niet gezien, want moe was ik er wel van geworden. Schijnt dat we volgende week weer gaan, dus ik hoop dat er dan wat meer te spelen is :wink: .
Ik zie trouwens dat je op dezelfde dag als ik jarig bent, Max.
:zwartpootje: Rover.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een heerlijk weekend! :D
raiko2008

Ongelezen bericht door raiko2008 »

wat een leuk weekend heb je gehad :D ik weet zeker dat er nog zo weekenden zal komen, echt een verwend nestje :wink:

groetjes
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Wat bof jij toch Max, zo'n heerlijk week-end.
Ik was ziek en lag in de lappenmand :kots:

Vergis ik me nou, of ga je je beter gedragen? :confused:

groeten en een poot van Joris
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Zo Max, dat is een leuk weekend geweest! :klasse:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Wat heb je het goed gedaan Max! :wink:
Kijk, als je je goed gedraagt dan mag je ook veel meer van baasje en vrouwtje :D

Keo had ook een leuke ervaring dit weekend. We liepen in het losloopgebied in het bos en ineens stond daar een immens grote herder bij Keo. Geen baasje te zien. Het was even spannend, de herder's haren gingen omhoog, maar daar bleef het gelukkig bij. We hebben niet veel goede ervaringen met herders dus waren op onze hoede. Na een tijdje kwam eindelijk zijn vrouwtje eraan en toen zijn we samen verder gewandeld. Honden samen los, hebben enorm fijn gespeeld en vooral gerend. Wat een power die 2 samen :shock: . En goed luisteren die Keo :klasse:
Hij snauwde netjes van zich af als meneer herder op hem wou rijden. De herder was zich er nog niet van bewust dat hij 2 weken geleden was gecastreerd :D
Was een leuke, spontane speeldate :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Plaats reactie