Honden! af en toe!!!!
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Nee je bent nooit klaar met labjes! Heel herkenbaar.
Als ik hier ga stofzuigen gaan de honden in de tuin. Miep blijft de stofzuiger maar uitdagen en Trix is er nog een beetje bang voor.
In de tuin gaan ze natuurlijk donderjagen maar ze lijken net zo lang te wachten met al het gras enzo af te schudden tot ze weer binnen zijn...
Daarom stofzuig ik maar niet zo vaak
En heel stiekem vind ik het slopen van crocs eigenlijk zo erg nog niet, ik bedoel... crocs! Ieuw!
-
Pandora
- Speurneus

-
Jutta
- Speurneus

Ben hier ook bijna dagelijks aan het dweilen. Is net alles schoon gaat meneertje even uitrekken en ja.... strepen op de vloer. En buiten even zwemmen, door de modder, zand........ vind ik later alles op de vloer weer terug. En overal zwarte haartjes ..... maar ja, wie kan zo'n blik weerstaan ?
-
wobbetje
hahaha, ken het helemaal. Na al die jaren begrijpt wobbe nu eindelijk (hij wordt binnenkort 10) dat als ik met de dweil begin hij ergens moet gaan liggen (naast de eetkamertafel). Tot ik mijn rug keer, dan ligt meneer gewoon in de schuurzeep ! Nadat ik hem dan terecht wijs gaat hij terug uit de weg. En juist wanneer alles net nog niet droog is, gaat meneer aan de wandel, zodat je nadat alles volledig droog is overal zijn pootafdrukken ziet.....
En als ik dan boos wordt dan bekijkt hij mij met zo'n kopje van ; ik wil alleen toch maar dicht bij jou zijn vrouwke ?
Het zijn toch zo'n schatjes maar soms......
Kuisen met een Labje in huis is dus gewoon géén optie
Groetjes
Martine en Wobbe
Het zijn toch zo'n schatjes maar soms......
Kuisen met een Labje in huis is dus gewoon géén optie
Groetjes
Martine en Wobbe
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
speurneus carola
- Speurneus