Naar het Purmerbos geweest.
-
Labje
- Speurneus

Ja, het is daar leuk om te wandelen. En het voordeel is, dat het echt een losloopgebied is, waar de honden het hele jaar los mogen lopen.petra2612 schreef:Heerlijk hè maar Purmerbos ken ik ook nog niet ga het googlen!
Nou, dat heb je niet veel in de omgeving waar ik woon.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke

-
petra2612
- Grote hondenneus

Hier in omgeving zijn er wel veel gebieden maar niet het hele jaar door los dus ik onthou hem zeker!Labje schreef:Ja, het is daar leuk om te wandelen. En het voordeel is, dat het echt een losloopgebied is, waar de honden het hele jaar los mogen lopen.petra2612 schreef:Heerlijk hè maar Purmerbos ken ik ook nog niet ga het googlen!
Nou, dat heb je niet veel in de omgeving waar ik woon.
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Gistermiddag met Joy ook naar het Purmerbos geweest. Dit gebied is inderdaad geheel een losloopgebied voor honden.
Dus door de poort lopen, riem los en ..........rennen, springen, zwemmen en genieten maar.
Dus door de poort lopen, riem los en ..........rennen, springen, zwemmen en genieten maar.
-
Labje
- Speurneus

Leuk, dat je er ook naar toe bent geweest. Je woont er helemaal niet ver vandaan.Imca schreef:Gistermiddag met Joy ook naar het Purmerbos geweest. Dit gebied is inderdaad geheel een losloopgebied voor honden.![]()
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke