Lente is begonnen en de boot ligt weer voor de deur.
Dus de kids en hond belooft lekker naar het eiland te varen.
Eerst boodschappen doen, thuis aangekomen boot vast open en wie zat er als eerste in...?

Juist; Joep!
Niet meer eruit te krijgen!!
Omdat ik nog boodschappen uit moest pakken, nog blaffen ook dat het te lang duurde!!
Dus op naar het eiland, helemaal het einde! We waren de enige, dus het hele eiland voor ons alleen.
Kids lekker in het zand spelen, beetje pootje baden en Joep helemaal door het dolle, lekker zwemmen, stokje gooien, rond rennen van blijschap, rollen, tussen het riet struinen, eiland verkennen, emmertje pikken van de kids, lege waterflesjes die hij gevonden had helemaal blij komen showen, weer zwemmen, schepje pikken van de kids etc. en mama kon heerlijk even op de picknick tafel van dit uitzicht en het zonnetje genieten...
DRIE uur daar gebleven en toen weer terug naar huis.
Thuis aangekomen zat Joep me wel aan te kijken van: 'wat gaan we nu doen?'
Maar aangezien het half 4 was en we net 3 uur lang gedolt, gerent, gestruint en gezwommen hadden (althans het laatste alleen Joep dan) vond ik het niet meer nodig om hem uit te laten.

Dus ik ben met mijn kinderen om 16.00u naar zwemles gegaan en kwam om 18.00u weer thuis.
Meteen liep Joep weer achter mij aan (doet hij altijd, dus ik vond dat niet vreemd). Ik liep nog even naar buiten om iets te pakken en toen kwam hij achter mij aan al plassend
Arme stakker moest zooooo nodig plassen dat hij het niet meer op kon houden!!
Snel uit gelaten en hij moest echt heel veel plassen.
Hij heeft op het eiland zoveel gespeeld, gesjeest en gezwommen en dus ook veel gedronken, dat hij geen tijd heeft genomen om het ook weer uit te plassen.
Ohhh ik vond het echt zoooo zielig! Arme ziel!
Hij heeft verder ook geen teken als hij uit wil. We gaan gewoon 4 x op een dag en dat is normaal voldoende...