saskia burghout schreef:alvast heel veel succes als ik je niet meer spreek,ik ga volgende weekend kijken in Almkerk bij een owt met Ace-bees effe kijken hoe dat precies werkt want heb daar nooit zelf aan meegedaan.
heej leuk, dan zie ik jou daar misschien ook, want ik doe met Juun mee in de Novice
hoi nou ook jij heel veel succes,heb je afgelopen weekend ook mee gedaan in beesd?
nee toen was ik druk met trainen in de Oostenrijkse bergen voor de aankomende wedstrijden (vakantie gevierd dus )
Ook wij zijn dit jaar weer van de partij. Ik kan altijd het certificaat opsturen. Heb ik al meer gedaan. Wanneer je wacht tot de prijsuitreiking ben je zeker niet op tijd terug voor je werk.
Wij starten ook in de B1. Ik hoop dat het net zo'n mooie dag wordt als vorig jaar.
donna schreef:Ook wij zijn dit jaar weer van de partij. Ik kan altijd het certificaat opsturen. Heb ik al meer gedaan. Wanneer je wacht tot de prijsuitreiking ben je zeker niet op tijd terug voor je werk.
Wij starten ook in de B1. Ik hoop dat het net zo'n mooie dag wordt als vorig jaar.
Gezellig!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!