Pus-penis
-
- Middelgrote hondenneus
Hier ook overal groene druppels, heb er speciaal zo'n stoomapparaat voor aangeschaft.
Maar Joep is nu 1,5 jaar en ik moet zeggen dat ik heel af en toe nog es een groene druppel vind, dus het is aardig over of hij houdt het zelf goed schoon. Want soms zie ik het bij hem en even later maakt hij het zelf schoon. Idd handig om daar een commando aan vast te maken.
Maar Joep is nu 1,5 jaar en ik moet zeggen dat ik heel af en toe nog es een groene druppel vind, dus het is aardig over of hij houdt het zelf goed schoon. Want soms zie ik het bij hem en even later maakt hij het zelf schoon. Idd handig om daar een commando aan vast te maken.
-
- Middelgrote hondenneus
- Berdien
- Middelgrote hondenneus
Bij Brent duurde het ongeveer 3 weken voor we verschil merkten. Heeft jouw hondje een implantaat of echt een spuit voor chemische castratie? Daar zit wel verschil in.Een implantaat werkt namelijk pas na een paar weken en dat effect houd ruim 6 maanden aan en zo'n spuit werkt maar enkele weken namelijk.klaartje schreef:Duke heeft donderdag een spuit gekregen, chemisch castratie dus. Tot nu toe zie ik nog geen verschil, heeft iemand ervaring in hoe lang het duurt voor het werkt? Ik overweeg om hem te laten castreren, omdat ie ons de straat over trekt (en hij heeft echt wel een paar gehoorzaamheidscursussen gehad...), alles sloopt en ook heel veel groene druppels produceert. Maar eerst dit even afwachten.
Silicea D12 had bij ons geen enkel effect. En ook prepusol (van DA) maakte weinig uit.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
-
- Grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Grote hondenneus
-
- Kleine hondenneus
-
- Speurneus
Ik ook nietesmoezie schreef: Ik zou het zelf geen reden vinden om hem te castreren overigens.

Laatst gewijzigd door rimanime op 29 mar 2011, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
Brellow schreef:was t geen jaloezie?milo schreef:Oh die spoelmiddelen!!!! Mijn vriend keek me echt heel raar aan toen ik volgens de aanwijzingen van het middel King zijn 'zakie' 2 minuten aan het inmasseren was..![]()
![]()
![]()

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
kleine waarschuwing lijkt me op zijn plaats bij het gebruik van betadineTika Trails schreef:Wat het beste helpt is donker bruine bethadine. Dat verdun je met water, met een spuitje inspuiten en even in masseren. Een week om de dag doen en dan is het in de meeste gevallen voorbij.

Er kan een ernstige overgevoeligheid voor betadine zijn zonder dat je dat weet. En dat komt vaker voor dan je denkt! Gevolg is dat de huid enorme blaren krijgt, ook bij sterk verdunde oplossing... Gevaarlijk in zo'n gevoelig gebied waar de huid en slijmvliezen heel dun zijn.
Verder heeft betadine een uitdrogende werking, te vaak en te langdurig gebruik droogt de huid en maakt de huid dun. Er is risico op scheurtjes en kloofjes!
Betadine vind ik persoonlijk dus een slecht middel om de voorhuid te spoelen!!!
Ik heb ook 3 ongecastreerde reuen. Er wordt hier drie keer per week een piemel-spoel-sessie gehouden

In het begin als de hormonen beginnen te werken, of als er loopse lola's in de buurt zijn, doen we het dagelijks. Het is een klusje van niks en het houdt je huis een stuk schoner